Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har akkurat flyttet til Oslo og vil gjerne ha en kjæreste med ei stor rumpe. Er det bare jeg som går i feil kretser eller er det vanskelig å oppdrive slike jenter i Oslo? (Jeg treffer nesten bare tynne jenter.)
Aldrisur Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Må nok skuffe deg og si at vi ikke har egne soner for damer med store romper, neser eller bryster for den saks skyld her i Oslo. Men har sett mange med store romper og de er spredd utover hele byen. 16
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Må nok skuffe deg og si at vi ikke har egne soner for damer med store romper, neser eller bryster for den saks skyld her i Oslo. Men har sett mange med store romper og de er spredd utover hele byen. Det var godt å høre! Jeg får fortsette å lete da :gjeiper:
Tullamore Dew Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 De har en sånn hemmelig klubb på siden av Karl Johan, du vet, ved siden av de med lange bein som har klubbhus rett overfor Tits AND ass gjengen.. Nei, altså, du må nesten bare gå ut og lete selv. Start med danseklubber, utesteder, og sånt. 5
Gjest Hard Ride Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LRXdTsMbqC8&feature=autoplay&list=FL_OZhSG1djZlhy4fuAf1GdQ&lf=mh_lolz&playnext=1 3
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 De har en sånn hemmelig klubb på siden av Karl Johan, du vet, ved siden av de med lange bein som har klubbhus rett overfor Tits AND ass gjengen.. Nei, altså, du må nesten bare gå ut og lete selv. Start med danseklubber, utesteder, og sånt. Har du forslag til bra utesteder?
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LRXdTsMbqC8&feature=autoplay&list=FL_OZhSG1djZlhy4fuAf1GdQ&lf=mh_lolz&playnext=1 hehe, jeg har hørt den før. Fet sang
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Har du forslag til bra utesteder? Svarte jenter har større rumper enn hvite, så du får følge etter noen og se hvor de går. Da får du sett på rumpene samtidig. 3
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Svarte jenter har større rumper enn hvite, så du får følge etter noen og se hvor de går. Da får du sett på rumpene samtidig. Jeg liker hvite jenter best
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Jeg liker hvite jenter best Nei, da blir det vanskelig. Jeg har forøvrig stor rumpe og jeg pleier å være på Dubliner på fredager. 6
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 Nei, da blir det vanskelig. Jeg har forøvrig stor rumpe og jeg pleier å være på Dubliner på fredager. Nice
Binta Ba Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Utesteder som spiller reggae/dancehall.. Som f.eks Rhythm Club. Eller Slurpen. Søk på faceook. Og Crystal Club Endret 22. januar 2012 av Binta Ba
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #13 Skrevet 22. januar 2012 Utesteder som spiller reggae/dancehall.. Som f.eks Rhythm Club. Eller Slurpen. Søk på faceook. Og Crystal Club Får man stor rumpe av å høre på den typen musikk? 10
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #14 Skrevet 22. januar 2012 Nei, da blir det vanskelig. Jeg har forøvrig stor rumpe og jeg pleier å være på Dubliner på fredager. HINTHINTHINTHIINT
Aldrisur Skrevet 22. januar 2012 #15 Skrevet 22. januar 2012 De med stor rompe kan gi et lite hint her og nå. F.eks.: Blond Stor rompe Ivars Kro 2
Puselusk Skrevet 22. januar 2012 #16 Skrevet 22. januar 2012 jeg tror du får ta den en tur ut på byen og vurdere noen bakender selv, men husk å vurdere litt på andre ting og Plutselig så finner du ei som er snasen både bak og inni. Da har du skutt gullfuglen Ofte er damer som sitter på cafeer og drikker cappucino med venner litt mer formfulle og jordnære har jeg inntrykk av Jenter som er trygge på seg selv og ler og prater mye har ofte et mer avslappet forhold til kroppen sin og bryr seg ikke om de har bittelitt ekstra, og har da gjerne veldig fine romper. Ei veninne jeg har elsker å sitte på cafe hele tiden og bable, og jeg må si rompa hennes holder seg ganske godt. Famous ass Men du finner de andre steder og såklart, ingen 100% fasit. Forsåvidt er ikke rompa mi så diger lenger (har gått litt ned i vekt pga stress), men har avtatt litt med cafebesøk siste åra. Når jeg pleide å gå på cafe fikk jeg høre at rompa mi var minst en åtter xD Kanksje du skal ta den en tur på cafe. You know, der alle hønene holder til
Binta Ba Skrevet 22. januar 2012 #17 Skrevet 22. januar 2012 Får man stor rumpe av å høre på den typen musikk? Hoho! Mer det faktum at det er rumpe-musikk, og har man stor rumpe, liker man gjerne å riste litt på den. Iallefall om man er fornøyd med den. Også svarte jeg også ut fra hva jeg har sett, etter å ha vanket rundt i Oslos byliv i 6år.. 1
Puselusk Skrevet 22. januar 2012 #18 Skrevet 22. januar 2012 Hun veninna mi pleide å jobbe/henge på en irsk pub, i og med at jeg leste over her ei med bra rompe som pleide å gå på Dubliner. Mulig det er noe med irske puber og cafeer da altså
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #19 Skrevet 22. januar 2012 I have a mighty big ass Men den er det allerede noen som eier 1
Gjest navn Skrevet 22. januar 2012 #20 Skrevet 22. januar 2012 Utesteder som spiller reggae/dancehall.. Som f.eks Rhythm Club. Eller Slurpen. Søk på faceook. Og Crystal Club Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå