Gå til innhold

Trenger vi bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir bare oss(brudeparet), hans foreldre, min pappa med samboer, våre søsken og våre forlovere, og muligens barna våre til maten. Trenge vi da å tenke på bordkort og plassering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig greit med bordkort. Da vet alle hvor de skal sitte og ingen trenger å stå og se tafatte ut mens de lurer på hvor de skal sitte. Bordkort signaliserer dessuten at dette er en spesiell anledning.

Skrevet

Jo jeg ser det jeg også, men grunnen til at jeg lurte var at maten vi skal spise etter vielsen skal være helt uformell. Så jeg ville gjerne ha litt synspunkter. Greit å ha noen å spørre :)

Skrevet

Om du vil at folk skal sette seg på bestemte plasser bør du ha bordkort. Om du syns at folk kan sette seg der de vil trenger du ikke bordkort.

Jeg for min del syns bordkort er stilig og ville valgt det uansett.

Men jeg ville ikke reagert på at det ikke var bordkort, hvis selskapet blir slik du har sagt og folk kan sette seg der de vil.

Så gjør som du har mest lyst til.

Men du kan ikke forvise folk til den og den stolen hvis det ikke er bordkort der syns jeg....

Skrevet

Der er vi enige Tex. Enten bordkort eller fritt valg... Jaja, det er mye mulig det blir bordkort, mye for å kunne skrive brud og brudgom, og det vil jo være moro å ha disse til senere. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...