Gjest Daenerys Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Jeg skal straks kjøpe meg en ghd, endelig Men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe! Jeg har veldig fint og tungt hår - ingenting sitter i det. Tro meg. Har fått håret krøllet med en ghd før, og sprayet veldig mye hårspray i det. Et par timer senere var det nesten borte. Nå vil jeg i hovedsak rette håret ut, men også kunne krølle det. Det siste kan jo bli problematisk Hvilken rettetang passer best til mitt hår? Det er forresten halvlangt.
-Turtle Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Kjøp gorgeous istedet. Den river ikke like mye i håret. Mye mer behagelig å bruke. Vi har sluttet med GHD der jeg jobber, og tatt inn andre typer istedet. GHD er virkelig ikke bra i forhold til alt det andre man får tak i. Gorgeous er billigere også. De gamle ghd-tengene er forresten MYE bedre enn de nye.
-Turtle Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Og, når du har fått håret rettet med en ghd før, og det ikke holdt... ja da skjønner ikke jeg hvorfor du vil kjøpe en sånn. De koster jo tross alt en del, og det høres ikke ut som den funket for deg...
Gjest Daenerys Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Og, når du har fått håret rettet med en ghd før, og det ikke holdt... ja da skjønner ikke jeg hvorfor du vil kjøpe en sånn. De koster jo tross alt en del, og det høres ikke ut som den funket for deg... Det var krøllene som ikke holdt Har ikke hørt om det andre merket du nevnte før, skal sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå