Gå til innhold

Større pupper, mindre sensitive nippels

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sannhet i det? Saken er den at jeg elsker pupper, og spesielt å kose med nippels med slikking, suging og lett klemming.

Er det vondt for damer med mindre pupper å gjøre slikt? Har kun vært med ei (eksen) og hun hadde G-størrelse pupper eller noe slikt og hun elskte når jeg lekte med nippelsene hennes (det gjorde jeg og ;) ) så jeg har ikke akkurat mye å sammenligne med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare kalle det brystvorter? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har små pupper, men elsker at noen leker med de! :) Ikke vondt i det hele tatt ;)

Skrevet

Etter min erfaring har ikke størrelse på pupper noe å si for sensitivitet...

Skrevet

Liker ikke å kalle noe så deilig for vorter Fanta ;)

Skrevet

Er rimelig sikker på at dette ikke har sammenheng med størrelsen. Noen er mer sensitive enn andre, for noen er dette en mer erogen sone enn for andre, uavhengig av bryststørrelsen. Det eneste måtte være i forhold til silikon. Hører mange si at det er fare for ufølsomhet etter operasjoner. Men - dette varierer sikkert også :)

Skrevet

Får håpe jeg finner meg en kjæreste som ikke har oversensitive nippels da, elsker å kose med dem ;)

Skrevet

Hvis min kjære vil kose med vortene mine må han si VORTER, ellers får han ikke kose med dem. :-)

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke å kalle noe så deilig for vorter Fanta ;)

Da bør du i så fall lære deg å stave det riktig. :skratte:

Nipple - Nipples i flertall..

Skrevet

Da bør du i så fall lære deg å stave det riktig. :skratte:

Nipple - Nipples i flertall..

Hvorfor kan ikke folk drite i rettskriving når de ikke er på språkforumet? Folk er ulike, og jeg syns alle skal ha rett til å spørre om ting uten å bli latterliggjort på denne måten.

TS: Jeg har små pupper, og veldig sensitive brystvorter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...