Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig kommunegrått hår, men farget det svart (nr3) i mange år. Bestemte meg for å lysne det, så har tatt 2 omganger med striper.

Er ganske lys, men litt gul/rødlig skjær.

Jeg ønsker å farge en mørkere farge over, for å bli brunette, men ønsker det skal være lett å evt stripe over om jeg vil bli lysere igjen... har ikke tenkt å bli svart igjen, men bare brunt..

har DU tips om hvilken farge jeg kan kjøpe??? Vil gjøre dette selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå til en frisør å få de til å hjelpe deg om hvilken farge som passer deg best? Syns det er veldig vanskelig å si når jeg ikke har sett deg.

Skrevet

jeg tenker på hvilket merke på hjemmefarge som er bra!!=) TS

Skrevet

jeg tenker på hvilket merke på hjemmefarge som er bra!!=) TS

Spiller ingen rolle. Hjemmefargene inneholder stort sett det samme uansett. Det jeg derimot anbefaler er å tilsette noen dråper olje i fargeblandingen før du påfører den. Enten en hårolje à la Biosilk eller Maroccanoil, eller en kaldpresset naturlig olje som er bra for håret. F.eks. kokosolje eller jojobaolje. Jeg gjør dette hver gang jeg farger håret, og fargen blir hundre ganger mer spenstig og skinnende.

Anbefaler også å kaste vekk kuren som følger med i hårfargepakningen og heller bruke en god, fargebevarende hårkur fra frisørsalong etter å ha vasket ut fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...