Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å ta Straight'n Shine da jeg er drittlei av å måtte rette håret hver gang jeg har dusjet.

Men jeg ønsker også å bleke håret og farge det blodrødt

Noen som vet om dette er mulig dersom man f.eks bruker shampoer/balsamer som reparerer slitt hår, eller om håret rett og slett blir for slitt at dette er mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på å ta Straight'n Shine da jeg er drittlei av å måtte rette håret hver gang jeg har dusjet.

Men jeg ønsker også å bleke håret og farge det blodrødt

Noen som vet om dette er mulig dersom man f.eks bruker shampoer/balsamer som reparerer slitt hår, eller om håret rett og slett blir for slitt at dette er mulig?

Hei

Jeg prøvde det en gang, veldig fornøyd. Det sliter myyye på håret og ville ikkje gjort det igjen. Jeg bruker brazilian blow out istedet, Kjøper fra utlandet og gjør det selv. Strålende fornøyd. Søk litt rundt og les om det. Viktig å være nøye med bruksanvisning,

Skrevet

Hei

Jeg prøvde det en gang, veldig fornøyd. Det sliter myyye på håret og ville ikkje gjort det igjen.

:klo:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg prøvde det en gang, veldig fornøyd. Det sliter myyye på håret og ville ikkje gjort det igjen. Jeg bruker brazilian blow out istedet, Kjøper fra utlandet og gjør det selv. Strålende fornøyd. Søk litt rundt og les om det. Viktig å være nøye med bruksanvisning,

Jeg gjør det selv hjemme, m,en jeg bruker goldwell straight n shine og kunne ikke vert mer fornøyd. Kjøper av ei som selger på finn.no. Gjor det hos frisør første gang og det kostet meg 5000kr for hårlengden min!!!!!!!!!

Betaler 2000 kr for å kjøpe på finn.no og har produkter som varer til flere ganger.

Skrevet

Jeg gjør det selv hjemme, m,en jeg bruker goldwell straight n shine og kunne ikke vert mer fornøyd. Kjøper av ei som selger på finn.no. Gjor det hos frisør første gang og det kostet meg 5000kr for hårlengden min!!!!!!!!!

Betaler 2000 kr for å kjøpe på finn.no og har produkter som varer til flere ganger.

Glemte å si at jeg anbefaler ikke bleking av håret viss du skal gjer dette.

• 2 måneder senere...
Skrevet

hvor kan jeg lese om hvordan jeg gjør det selv? :) noen som vet? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fekk med bruksanvisning og video av ho jeg kjøpte fra på finn.no

her er video:

Skrevet

hvor kan jeg lese om hvordan jeg gjør det selv? :) noen som vet? :)

Jeg fekk med bruksanvisning og video av ho jeg kjøpte fra på finn.no

her er video:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...