AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Del Skrevet 21. januar 2012 Blir gal av dette gråe håret Fikk for noen år siden gråe hår ved tinningen. Har mørkebrunt hår og det er ganske langt og tykt. Driver og farger over hver 3. mnd. med hjemmefarge, bare litt for å dekke akkurat ved tinningen der. Problemet er at det er blitt litt mer nå. Og det kommer så jævla fort!! Skal jeg farge håret mitt annenhver uke? Det går jo ikke. Det jo bare så utrolig kjedelig fordi jeg ofte drar håret vekk fra ansiktet, det syntes jo med en gang Og jeg er bare 23 :( Det er også et problem fordi håret blir så mørkt når jeg farger det, vil helst ha det lysebrunt. Tar alltid en lys brunfarge, veldig lys, men det blir alltid mørkt. Er det ikke noe jeg kan gjøre for å stoppe dette gråe håret?? Noe middel som kan dekke det over lengre tid eller hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Del Skrevet 22. januar 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Del Skrevet 22. januar 2012 Du må gå til frisøren og snakke med dem. Hjemmefarge dekker ikke grått hår så godt. Det som er best å gjøre er å stripe det lyst, da synes ikke det grå så godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, har vært hos frisøren noen ganger og de har farget over det grå. Det blir dekket over bra, men det kommer like fort tilbake som med hjemmefarge. Jeg ser virkelig idiotisk ut med lyst hår, men kunne vel stripe det litt ja... Men da er jeg jo avhengig av å fortsette å stripe det, det som vokser ut er jo mørkebrunt (bortsett fra det grå ved tinningen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #5 Del Skrevet 22. januar 2012 Finn en frisør som er god på farging. Det er ikke alle som er flinke på grått hår fordi de har en ung kundegruppe så ikke gå til disse typiske unge og hippe salongene. Spør om de har erfaring med grått hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå