Vimsevips Skrevet 1. januar 2004 #1 Skrevet 1. januar 2004 Kan dere hjelpe meg? Trenger tips om hvor jeg får tak i brudepikekjole i str 1 år. Brudebutikkene her har fra 2/3 år, "for før det kan de jo bare ha en pen kvit kjole." Vel, Vesla vil være 2, når vi gifter oss, men er altså ikke blant de største. Og vi vil ha en ordentlig brudepikekjole til henne.
Snorkie Skrevet 2. januar 2004 #2 Skrevet 2. januar 2004 Hvis du tør bestille over web har de noen kjoler her, her , og her
Imax Skrevet 2. januar 2004 #3 Skrevet 2. januar 2004 Kanskje ikke så aktuelt for deg, men invandrerbutikker i Oslo har et TONN med slike kjoler. Der kan man faktisk også få snippkjole til spebarn!!!
Vimsevips Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2004 Tusen takk, Snorkie ! Nå fant vi en kjole vi likte kjempe godt
smile Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Kanskje ikke så aktuelt for deg' date=' men invandrerbutikker i Oslo har et TONN med slike kjoler. Der kan man faktisk også få snippkjole til spebarn!!![/quote'] Så enig så enig!!!!! Her kan en spare masse penger og de trenger ikke se jalla ut!!!!
kimmi Skrevet 3. januar 2004 #6 Skrevet 3. januar 2004 Kan dere hjelpe meg? Trenger tips om hvor jeg får tak i brudepikekjole i str 1 år. Brudebutikkene her har fra 2/3 år, "for før det kan de jo bare ha en pen kvit kjole." Vel, Vesla vil være 2, når vi gifter oss, men er altså ikke blant de største. Og vi vil ha en ordentlig brudepikekjole til henne. vi har kjøpt verdens søteste hvite kjoler på H&M av alle plasser. de er råfine, og jeg gleder meg så til å se prinsessene våre i dem.....
Vimsevips Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2004 Kimmi: Tror jeg vet hvilke kjoler du mener, så noen hvite før jul som var kjempe lekre. Men så de ikke i mindre enn 86, finnes de i 80, også ?
Vimsevips Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2004 Nei de finnes ikke i str 80 Typisk, det er ganger som dette jeg skulle ønske ho var en smule større. På den annen side fikk ho masse sommertøy til bursdagen sin i fjor i str 80, og da er det greit at det vil passe til sommeren, og ikke nå i vinter..
Snorkie Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Tusen takk, Snorkie ! Nå fant vi en kjole vi likte kjempe godt Så flott da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå