Gå til innhold

Brudepikekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere hjelpe meg?

Trenger tips om hvor jeg får tak i brudepikekjole i str 1 år. Brudebutikkene her har fra 2/3 år, "for før det kan de jo bare ha en pen kvit kjole." Vel, Vesla vil være 2, når vi gifter oss, men er altså ikke blant de største. Og vi vil ha en ordentlig brudepikekjole til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke så aktuelt for deg, men invandrerbutikker i Oslo har et TONN med slike kjoler. Der kan man faktisk også få snippkjole til spebarn!!!

Skrevet

Tusen takk, Snorkie !

Nå fant vi en kjole vi likte kjempe godt :P

Skrevet
Kanskje ikke så aktuelt for deg' date=' men invandrerbutikker i Oslo har et TONN med slike kjoler. Der kan man faktisk også få snippkjole til spebarn!!![/quote']

Så enig så enig!!!!! Her kan en spare masse penger og de trenger ikke se jalla ut!!!!

Skrevet
Kan dere hjelpe meg?

Trenger tips om hvor jeg får tak i brudepikekjole i str 1 år. Brudebutikkene her har fra 2/3 år, "for før det kan de jo bare ha en pen kvit kjole." Vel, Vesla vil være 2, når vi gifter oss, men er altså ikke blant de største. Og vi vil ha en ordentlig brudepikekjole til henne.

vi har kjøpt verdens søteste hvite kjoler på H&M av alle plasser. de er råfine, og jeg gleder meg så til å se prinsessene våre i dem.....

Skrevet

Kimmi: Tror jeg vet hvilke kjoler du mener, så noen hvite før jul som var kjempe lekre. Men så de ikke i mindre enn 86, finnes de i 80, også ?

Skrevet
Nei de finnes ikke i str 80

:( Typisk, det er ganger som dette jeg skulle ønske ho var en smule større.

På den annen side fikk ho masse sommertøy til bursdagen sin i fjor i str 80, og da er det greit at det vil passe til sommeren, og ikke nå i vinter.. :wink:

Skrevet
Tusen takk, Snorkie !

Nå fant vi en kjole vi likte kjempe godt :P

Så flott da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...