Trulte:-) Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hva er forskjellen på kamerarull og bildestrøm på iphone? Og hvordan får jeg slettet bilder som ligger på bildestrømmen?
Gjest Consensio Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Bildestrømmen har med iCloud å gjøre. Denne har jeg aldri brukt, men bildene lagres vel i iCloud vil jeg tro.
Cata Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Den der billedstrømmen skjønner ikke jeg heller noe av, bortsett fra at det er den som delegerer bilder til de forskjellige enhetene som er linket opp mot iCloud. Men skulle gjerne visst hvordan man får slettet bilder fra strømmen. *sukk* Jeg må vel til å google. Hva heter "billedstrøm" på engelsk mon tro?
Gjest Consensio Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Sett telefonen på engelsk. Da finner du ut av hva deb heter på engelsk
Trulte:-) Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 Noen som finner ut av det? Jeg er tydeligvis for dum! Hehe
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 https://discussions.apple.com/thread/3374632?start=0&tstart=0
Cata Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Ah, tusen takk AB#6. Det hjalp. Ikke ideell løsning å slette hele greia. Hadde vært bedre å kunne slette enkeltbilder. Men bedre enn å ha hele greia liggende der.
Trulte:-) Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2012 Men jeg har igrunnen fortsatt ikke skjønt hva kamerarullen egentlig er godt for hehe... Ikke akkurat noe teknisk geni! Hjelp? :-D
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Men jeg har igrunnen fortsatt ikke skjønt hva kamerarullen egentlig er godt for hehe... Ikke akkurat noe teknisk geni! Hjelp? :-D Den sender bilder til iCloud. Hvis du har iCloud på pcen/macen så mottar den bilder kontinuerlig. Du kan jo like greit slå den av om du ikke bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå