Gå til innhold

Gamle Logen i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer Strangersalen i Gamle Logen til bryllupet vårt.

Er det noen som har erfaringer herfra? :bryllup:

Skrevet

Hei!

Vurderer Strangersalen i Gamle Logen til bryllupet vårt.

Er det noen som har erfaringer herfra? :bryllup:

Jeg har ikke vært i bryllup der, men i flere andre arrangementer, også middager. Lokalene er helt fantastiske, det samme vil jeg ikke si om maten. Jeg har opplevd både kald og ikke god mat der flere ganger. Sist en scampi som rett og slett var bedervet.

Skrevet

Jeg har ikke vært i bryllup der, men i flere andre arrangementer, også middager. Lokalene er helt fantastiske, det samme vil jeg ikke si om maten. Jeg har opplevd både kald og ikke god mat der flere ganger. Sist en scampi som rett og slett var bedervet.

Signerer denne! Var der på et arrangement i sommer, og maten var ikke spesielt god.. I tillegg var den kald, og de glemte å servere tilbehør til alle.. Vi fikk vel potetene 15 minutter etter resten av maten, selv om vi sa ifra flere gangen :(

Men det jeg lurer på er om lokelet og maten "følger" hverandre eller om du selv må leie inn catering? Mener jeg har hørt noe om det :klo: Lokalene er i alle fall nydelige!! :)

Skrevet

Men det jeg lurer på er om lokelet og maten "følger" hverandre eller om du selv må leie inn catering? Mener jeg har hørt noe om det :klo: Lokalene er i alle fall nydelige!! :)

Så vidt jeg vet må du bruke kjøkkenet og personalet der. Vi hadde julebord der i fjor og da satt vi og ventet på saus og poteter i et kvarter etter at kjøttet var servert.

Skrevet

Så vidt jeg vet må du bruke kjøkkenet og personalet der. Vi hadde julebord der i fjor og da satt vi og ventet på saus og poteter i et kvarter etter at kjøttet var servert.

Samme som hos oss det, da! Ikke bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...