AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg er interresert i å høre om hvordan dere har forandret dere seksuelt fra den alder'n dere debuterte, til nå. Opplever dere dere selv som kåtere? Hva kunne dere aldri ha gjort før som dere kanskje elsker nå? Hva var fordelene/ulempene med å bli eldre? Og hvordan var forandringene i seksualpartnere fra da dere debuterte til nå? Hva gjør DE annerledes? Jeg kan svare for meg selv, og si at først og fremst mitt syn på kropp er VELDIG forandret. Da jeg debuterte fokuserte jeg mye på alle mine egne kroppslige feil, men nå, bisarr som det kanskje vil leses, tenner jeg på min egen kropp. Vil gjerne høre alles mening, uavhengig av alder!
tiini Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Har forndret meg en del ja. Fra 15åring til nå (22). Da jeg var 15 og 16 år å hadde sex for føste gang var det egentlig ikke så godt, eller jo det var godt, men jeg tengte for mye tror jeg (på meg, hvordan jeg så ut, om jeg gjodre ting rett etc.) Da jeg var 16år traff jeg mannen i mitt liv å det var med han jeg begynnte å utforske sexuelt. Før kunne jeg ALDRI ha tengt meg til å ha analsex, men det har jeg nå. svelge sæd gjør jeg også, med glede nå. Men på disse årene har jeg også fått to fantastiske barn sammen med denne mannen, å dette har forandret meg en del. Før ble jeg veldig fort våt, og veldig våt! Men det blir jeg ikke nå lenger, selv om jeg er aldi så kåt. Så det blir en del glidekrem. (litt våt blir jeg jo, men ikke slik at det fosser ut liksom^^). Tror kanskje det har en del med hormonprevensjon jeg bruker. Så får meg blir det egentlig bare bedre og bedre, jo eldre jeg har blitt! Men vi har jo en del mindre spontan sex nå da, men slik er det vel bare
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 hovedforskjellen fra før og nå, er vel at nå vet jeg mer om hva jeg foretrekker, og at jeg tørr å peise på å ta kontroll i senga! 2
MsLeela Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Åja! Forandret meg masse, til det bedre! Masse selvtillit, vet hva og hvordan jeg vil ha det, noe som resulterer i 98% orgasmer under samleie. Elsker sexen nå
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Mer selvsikkerhet, mer kunnskap om meg og hvordan å gjøre partneren tilfreds, lekenhet, tørre mer.. Er vel alt som har blitt bedre
womenwomen Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg er interresert i å høre om hvordan dere har forandret dere seksuelt fra den alder'n dere debuterte, til nå. Opplever dere dere selv som kåtere? Hva kunne dere aldri ha gjort før som dere kanskje elsker nå? Hva var fordelene/ulempene med å bli eldre? Og hvordan var forandringene i seksualpartnere fra da dere debuterte til nå? Hva gjør DE annerledes? Jeg kan svare for meg selv, og si at først og fremst mitt syn på kropp er VELDIG forandret. Da jeg debuterte fokuserte jeg mye på alle mine egne kroppslige feil, men nå, bisarr som det kanskje vil leses, tenner jeg på min egen kropp. Vil gjerne høre alles mening, uavhengig av alder! Har selvfølgelig forandret meg dramatisk siden jeg var ung og grønn og startet mitt sexliv. Jeg har forandret meg til det positive. Kanskje litt vell positivt ( for glad i sex og åpen for eventyr ) - Jeg er blitt mye mer selvsikker. -Jeg kommuniserer lett og direkte om sex med partneren. - NÅ kan jeg lære fra meg, på eget initiativ. t.o.m første natta med ny partner. - Sjenansen er borte vekk. Heldigvis. - Nyter sexen mye mer nå enn som ung og grønn selvfølgelig.Og er blitt mye kåtere med årene. - Lettere å oppnå orgasme på alle mulige måter. Også vaginale under samleie. - Lært mange trix for å glede partneren. Og lært meg å hisse opp både partner og meg selv på en sexy og flørtende måte. Jeg kan trygt si at jeg er blitt en helt annen person i dag. Enn jeg var som ung og grønn : ) Heldigvis. Man lærer så lenge man lever.
Gjest Bandit Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har forandret meg stort fra jeg startet min ferd i det seksuelle landskap. Jeg var veldig sjenert og usikker i flere år, før jeg endelig godtok meg selv, og begynte å nyte. Det viktigste jeg har lært er at ingen kvinne er lik, og at det som var perfekt for en, ikke behøvde å være det for en annen. Jeg tror også det er en veldig sunn holdning å innse at man faktisk aldri blir helt utlært. Da er man mer åpen for nye impulser.
Havbris Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har passert 50 og det er veldig mye som har forandret seg i løpet av årene. Jeg er generelt tryggere på meg selv og min egen seksualitet. Det betyr også at mange dører har åpnet seg i løpet av årene, større nytelse og større hemningsløshet. Igrunnen en utvikling der alt har blitt bedre.
Snipa Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Noen år yngre enn Havbris, men kan si det samme som henne.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 Mer sexuell erfaring, kunnskap og vet hva som tenner meg og hva jeg vil ha. Så klart mye bedre selvtillit etter jeg ble voksen.
Patronus Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Er 19 år og debuterte som 15 åring. Før jeg hadde sex med en mann, tente jeg kun på kvinner. Men etter første gangen med en mann ble jeg mer og mer kåt på menn. Har fått litt mer erfaring ang. penis strl, da jeg foretrekker en 14-16 cm istedet for en 17-20 cm nå. Var mest nysgjerrig som 16 åring og prøvde ut div ting i senga. Har et avslappet forhold til kroppen min og puppene mine nå, tenker ikke så mye på at jeg har det lille ekstra. De dagene jeg gjør det, kler jeg meg sexy, mest for meg selv. Før var jeg livredd for å kle av meg t-shirt og BH. Jeg fant ut som 17 åring at sex med en man er glad i er mye bedre enn med en man knapt kjenner. Så da ble slutt på ONS. Nå vet jeg hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det, så jeg er blitt mer dominant i sengen. Og påstanden at ''en kvinne kjenner en kvinne best'' fant jeg ut var bullshit da jeg ble 18 Endret 23. januar 2012 av KatherinaDimitro
Aspera Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Som yngre var jeg alltid veldig opptatt av sex og bestandig kåt. Debuterte som 15-åring, er snart 20 nå. Med erfaring har jeg vel blitt flinkere, men jeg synes egentlig jeg var veldig flink helt fra begynnelsen av Det som har blitt bedre er selvtilliten, men jeg har alltid turt å ta styringa og si hva jeg ville ha(noe jeg fint brukte mye tid på å finne ut av på egenhånd før jeg debuterte). Det som har blitt dårligere er sexlysten. Nå i graviditeten er det enda verre. Med min første sexpartner kunne jeg gjerne ha sex flere ganger daglig, men nå holder det med noen ganger i måneden. Forskjellen er vel at min første sexpartner hadde relativt liten penis, mens min nåværende har litt for stor så hvis jeg ikke varmer godt nok opp kan det bli ganske vondt. Ikke er vi så flinke til å sette av tid til å varme opp heller. Onanere gjør jeg relativt ofte uansett Vi har begge et ønske om å ønske å ha mer sex, men for tiden holder det egentlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå