Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har aning om hvor på nettet man har tilgang til privat dagbok-skriving? Snublet over en glimrende nettside her om dagen- men har dessverre glemt ut adressen. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Enjoydiary.com. Har muligheten til en skjult dagbok der.

Skrevet

Takk for link, Thalimetiel. Men akk, det som var rimelig kjipt var at administrasjonen hadde tilgang til min dagbok- så jeg tror derfor jeg står over- hemmelighetsfull som jeg er :blunke:

Noen andre tips?

Gjest Froken Full
Skrevet

jei mener det går an på dagbladets blink www.db.no/blink bare du krysser av riktig hvem som får se nemlig ingen andre enn du

Skrevet

Hvis det er SÅ hemmelig, ville jeg vurdert å kjøpe en papirutgave av en dagbok. ALT på nettet er til en viss grad sporbart!

Skrevet
Hvis det er SÅ hemmelig' date= ville jeg vurdert å kjøpe en papirutgave av en dagbok. ALT på nettet er til en viss grad sporbart!

:Nikke:

Skrevet

www.livejournal.com har en grei tjeneste! :D

Skrevet

Det finnes også et program som du kan laste ned og føre dagbok i på pcen (passordbeskyttet såklart). The Journal heter det og kan lastes ned fra nettet.

Gjest Zalomine
Skrevet

Helt privat dagbok på pc'n, med passord, skrev jeg i "word"-utgaven på pappas gamle 286-pc for ganske mange år siden (vel, min bror prøvde og prøvde, men han tippet aldri passordet og fikk ikke lest den)

Dersom ikke noen skal ha tilgang til den, skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha den på nett egentlig (Bare pass på å ta backup-kopi da om du lagrer på egen pc, så mister du ikke noe)...

Men, jeg kom ikke med noe konstruktivt svar egentlig, gjorde jeg? Annet enn å føre på papir eller på pc'n din, det som er på nett er ikke 100% privat...

Gjest Anonymous
Skrevet

Du trenger bare å kunne programmere i Visual Basic, så hadde du funnet ut passordet ditt i Word. :wink:

Hilsen Meg

Gjest Zalomine
Skrevet

vel, men så fantes det ikke noe slikt på den pc'n da, som sagt var det en 286... det er en del år siden det ja, og det fantes ikke noe som lignet på vb der.

Men du.... om jeg skriver noe på min egen pc, med passord som altså en datasnok som kan programere litt og sånn kan finne ut.... anser du det som "mindre sikkert" enn å legge det på nettet "privat"?

Uansett, de som har tilgang til min pc, det er meg og min samboer. De som har tilgang til min dagbok på nett... det er visst alle det? Jeg skriver den jo her :)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg bruker LiveJournal selv, men der må du nå bli invitert av noen. Hvis du ikke kjenner noen som vil gi deg en kode, må du betale for å få opprettet en konto. Blurty er identisk med LJ, bare med litt færre brukere går jeg ut i fra, siden du fortsatt kan registere deg fritt der. Begge disse gir deg muligheten til å bestemme for hvert enkelt innlegg hvem som kan og ikke kan lese dem. Du kan selvfølgelig også velge å ha hele dagboken helt privat.

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Hvorfor det nødvendig å ha den online?

Gjest Anonymous
Skrevet

På det store nettet er nok ikke alt privat, nei ... ting blir "sporet", for å si det på den måten. Klarer de rette personene å finne dagboka di, så er det ikke så veldig vanskelig å lese den heller.

Hvis dagboka skal være så veldig privat, foreslår jeg egentlig at du skriver en dagbok for hånd, er så mye lettere. :wink:

• 7 år senere...
Skrevet

Har du prøvd http://no.mindagbok.mobi ? Er gratis og fungerer både på web og mobil (android også) Tror det er norsk utviket

Hei! Noen som har aning om hvor på nettet man har tilgang til privat dagbok-skriving? Snublet over en glimrende nettside her om dagen- men har dessverre glemt ut adressen. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...