Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Min kjære ønsker ikke å ha kjole og hvitt eller sjakett. Dette på grunnlag av at han er ganske kort og kraftig og tror ikke han blir fin i dette. Jeg liker ikke smoking (han er heller ikke så glad i det). Hva gjør vi da? Han har en veldig pen dress (og kostbar!!!!!) som han har lyst til å bruke. Er dette fint nok og hva har han til da?
meta Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 Det som er viktigst er jo hva DERE vil. Og ikke minst hva han føler seg vel i. Det er jo dere som avgjør hvor stivt selskapet skal være. Lykke til med valget
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Jeg er enig med deg Meta at man skal bruke noe man liker. Men jeg er veldig usikker hva skal man ha inne i dressen. Jeg så en dress med lang jakke og ikke slips men slags tørkle. Jeg husker ikke hva det heter. Noen kan sikkert hjelpe meg med hva dette heter. Men kan man ha det og svart dress? Er det pent nok?
meta Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Jeg vet hva du mener, men vet heller ikke hva det heter.. Hvis han skal ha sånn "tørkle-ting", må han også ha vest. Det tror jeg blir kjempestilig 1212[ Dette Innlegg er endret av: meta den 2002-05-21 14:42 ]
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #5 Skrevet 21. mai 2002 Det er svart vest til dressen, Meta. Jeg trodde også det ble veldig fint, men var usikker om det var pent nok!! Takk for hjelpen!!!!!
Mrs. B Skrevet 21. mai 2002 #6 Skrevet 21. mai 2002 Kanskje det er diplomatfrakk du tenker på?! Det er en litt lenger dressjakke. Min kjære skal bruke denne lysegrå diplomaten: > http://home.tiscali.no/ssorhaug/shbryllup/...enningdress.jpg _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-05-21 14:55 ]
Kame Skrevet 21. mai 2002 #7 Skrevet 21. mai 2002 Hvis han vil fjonge seg opp litt ekstra, kan dere nok sikkert leie eller kjøpe vest og tørkle i samme stil - jeg har ofte sett dem i brokadestoffer. Min samboer skal også bare ha sin mørke dress, litt fordi han ikke er av de mest "pynte-glade", men også fordi han er nesten 2 meter høy, og vil ikke finne klær som passer på brudesalongen her vi bor. Da bruker vi heller penger på en ny, flott dress som han kan bruke utallige ganger senere. Men, jeg kunne tenke meg at han har enten vest/tørkle som beskrevet overfor, eller hvit vest og hvit tversover. ...Men han skal få bestemme selv!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #8 Skrevet 21. mai 2002 Har du sett på siden til Ranneih da?? Hun har bilde av en mann i en dress med hatt til.. KUL.. -Line-
Niso Skrevet 21. mai 2002 #9 Skrevet 21. mai 2002 Har han tatt seg turen til en brudesalong for å prøve de ulike herre-antrekkene de har? Kanskje han blir positivt overrasket, fx. over en sjakett eller et annet antrekk de har.
Septemberbrud Skrevet 22. mai 2002 #10 Skrevet 22. mai 2002 Min kjære er også veldig kort og nokså kraftig. Han skal ha sjakett og passer det veldig godt! Hva med å prøve ulike klær, så ser han hva han passer!? Eller har dere gjort det allerede, kanskje?
'Lilly' Skrevet 22. mai 2002 #11 Skrevet 22. mai 2002 Min kjære skal også ha dress. Den er fin og dyr og han kjøpte den i fjor da han skulle være forlover. Til bryllupet "spriter" vi den opp med vest og tørkle i stil!! Det går også ann og bruke slips eller sløyfe. Når han får brystbukett o.l. blir han sikkert så fin, at.... Gjør som dere føler for. Dress er fint nok i massevis. (+ at jeg synes ikke alle er like fine i kjole og hvitt, sjakett eller smoking - har personlig ikke så mye til overs for smoking....) Lykke til med valget.... og bryllupet!!!!12
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #12 Skrevet 22. mai 2002 Vet dere hvor jeg kan få tak i vest og tørkle? Og hva er prisen på noe slik? Liv.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #13 Skrevet 22. mai 2002 Min mann er ikke så høy og han hadde smoking på seg http:home.no.net/waraas 20April2002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå