LeaMichele Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 er det noe annen grunn til at brannalarmen piper enn at batteriet må byttes? nå har det akkurat begynt å pipe igjen, og det er nøyaktig to uker siden jeg bytta de. det burde vel ikke gå etter så kort tid ?
Zakuro Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 er det noe annen grunn til at brannalarmen piper enn at batteriet må byttes? nå har det akkurat begynt å pipe igjen, og det er nøyaktig to uker siden jeg bytta de. det burde vel ikke gå etter så kort tid ? Kan rett og slett være noe feil med dem. Var det med dem som var på hybelen min, de pep støtt og stadig selv om ingen laga mat eller røkte:P Så bytt dem ut:)
LeaMichele Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 vi har bodd her i over et halvt år nå, og det har ikke pipi før det gjorde det første gangen for to uker siden. de kan vel ikke plutselig gå i stykker?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 vi har bodd her i over et halvt år nå, og det har ikke pipi før det gjorde det første gangen for to uker siden. de kan vel ikke plutselig gå i stykker? Jo, det kan de. Vi måtte selv skifte ut en for en måned siden.
LeaMichele Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 fillern men når jeg tenker meg om nå, så er det lenge siden jeg har hørt noe nå. lever tydeligvis sitt eget liv den greia der. jaja, får kjøpe nye til uka da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå