Gå til innhold

Shu Uemura hårprodukter

Lisa-Marie

Anbefalte innlegg

Leter etter nye shampo og balsam. Jeg har typisk nordisk hår som er fint, flatt og blir fort fett.

Ser litt på Shu Uemura sin volumserie.

Noen med erfaringer?

Hvis de er like gode som de er lekre så er jo saken biff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på dette!

De ser jo og høres jo så bra ut :rodmer:

Noen som vet om disse selges i norske nettbutikker? For på feelunique så koster de over 200 nemlig:( Ja jeg vet de betaler tilbake, men gidder ikke det styret der:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noe norsk nettbutikk, for de er visst veldig strenge på hvem som får selge det.

Men det finnes shu uemura salonger i oslo, ålesund, porsgrunn, bergen, sandenes, trondheim og stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noe norsk nettbutikk, for de er visst veldig strenge på hvem som får selge det.

Men det finnes shu uemura salonger i oslo, ålesund, porsgrunn, bergen, sandenes, trondheim og stavanger.

Men der koster de jo sikkert flesk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan komme med noen erfaringer?

Jeg har prøvd volume-shampoen og moisture-balsamen. Jeg synes produktene er overpriset. De er ikke så naturlige som de gir seg ut for å være, masse kjemikalier og silikon i produktene f.eks. Shampoen gjorde håret mitt superflokete og tørt, og balsamen la igjen et belegg på håret. Men jeg har funnet ut at håret mitt tålet dårlig produkter med silikon i seg, legger seg bare som et klissete lag utenpå.

Håroljen fra shu uemuera, essence absolute, er fantastisk. Denne inneholder silikon, men som et finnishing produkt er den kjempe god! Håret skinner. Bestill fra feelunique!

Andre produkter jeg kan anbefale er dermalogica shine shampooen. Dette er en kjempe god shampo for sensitiv hodebunn og tynger ikke håret.

Har også funnet fram til en hårmaske og en balsam som ikke inneholder silikon:) Disse har jeg ikke prøvd lenge, men til nå virker de lovende.

Masken heter born again treatment og er fra kevnin murphy. Denne finnes også i en tykkere variant. Håret blir kjempemykt av denne. Balsamen tror jeg heter lavender and avocado intensive conditioner og er fra john master organics. Denne kan nok også brukes som en maske. Begge disse kan bestilles fra feelunique. Etter at jeg gikk over til prodkter uten silikon så er håret mitt mye sunnere og jeg slipper den "fettete" følelsen som det får når det ligger et lag med silikon utenpå. Men det har vært vanskelig å finne fram til for 99% av alle balsamer og masker inneholder silikon.

Håper noe av dette kan være til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, og jeg som faktisk bestillte meg volume-shampoen og moisture-balsamen i går :(

For jeg gadd ikke vente på at noen svarte her *utålmodig*.

Jaja, får se om det funker på med eller om det var 450kr rett i dass.

Endret av Lisa-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...