AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg fant ut i dag, etter flere år som singel og sugen, at jeg faktisk er veldig heldig som er singel! Selv om jeg har depressive perioder der jeg skulle ønske jeg hadde kjæreste, så lever jeg jo et godt og bra liv uten kjæreste også! Det beste av alt er at jeg slipper å bekymre meg for prevansjonsmiddel! Jeg slipper også å bekymre meg for å bli uønsket gravid! Jeg mener, jeg er faktiskt veldig heldig som aldri har påført kroppen min p-piller og annen hormon-prevansjon! Hører venninnner som klager på hva det gjør med kroppen, og jeg tenker at jeg er glad jeg aldri har brukt dette. Jeg slipper å bekymre meg for å kobberspralen sitter på plass og fungerer! Har hørt om en venninne som gikk til gynekologen, men gynekologen kunne ikke finne spiralen igjen ... Jeg slipper å bekymre meg for "tenk om kondomen sprekker!" Jeg slipper å stresse med pessaren ... og itillegg lure på om den sitter rett? Er den sikker? Har jeg smurt på nok sæd-drepende middel? Jeg mener, det beste prevansjonsmiddelet er jo å være singel? Sex kan jeg ha med meg selv. Men samtidig savner jeg jo nærheten ... den savner jeg jo aller mest 1
Pene sko... Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Singeltilværelsen er både flott og trist. Like som deg savner jeg også nærheten. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Du prøver å narre deg selv til å tro at du ikke savner noen selv om du gjør det. Å ikke ha sex er det beste prevensjonsmiddelet, men det er fortsatt mye bedre å ha noen å ha sex med. Hilsen en annen som er long time singel, men som ikke gidder å narre seg selv. 4
Gjest Regza Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Bruker p-plaster, skiftes en gang i uka. Trenger ikke tenke på pessar, sæd drepende middel og kondomer. Ikke er jeg bekymra for å bli gravid heller, alltids noe å gjøre med det om det skulle skje. Såh, livet med mann er å foretrekke for min del.
Gjest Wilhelmine Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Singel og relativt fornøyd med det. Ganske sær og vil heller være alene enn med en som irriterer vettet av meg Selvsagt ønsker jeg meg et mannfolk, men jeg har det ikke travelt. Jeg venter på den rette, og kommer han ikke kan det være det samme...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Singeltilværelsen er både flott og trist. Like som deg savner jeg også nærheten. Ja, men som mann slipper man å være redd for å bli uønsket gravid. Dere menn er kanskje heller redd for å gjøre noen uønsket gravid? 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Du prøver å narre deg selv til å tro at du ikke savner noen selv om du gjør det. Å ikke ha sex er det beste prevensjonsmiddelet, men det er fortsatt mye bedre å ha noen å ha sex med. Hilsen en annen som er long time singel, men som ikke gidder å narre seg selv. Hvorfor er du singel, da?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Bruker p-plaster, skiftes en gang i uka. Trenger ikke tenke på pessar, sæd drepende middel og kondomer. Ikke er jeg bekymra for å bli gravid heller, alltids noe å gjøre med det om det skulle skje. Såh, livet med mann er å foretrekke for min del. Hva er p-plaster? Er det sånn hormon-greie? Jeg ville ikke syns at det hadde vært greit å ta abort ... det ville vært en fæl opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Singel og relativt fornøyd med det. Ganske sær og vil heller være alene enn med en som irriterer vettet av meg Selvsagt ønsker jeg meg et mannfolk, men jeg har det ikke travelt. Jeg venter på den rette, og kommer han ikke kan det være det samme... Enig
Fanta Exotic Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Det går jo an å bli uønsket gravid selvom man er singel.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 (endret) Please get a life! Endret 22. januar 2012 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #12 Skrevet 21. januar 2012 Det går jo an å bli uønsket gravid selvom man er singel.. Ja, det kan man. Men sjangsen er jo mindre, fordi man bruker jo kondom. Jeg gjør iallfall det .. men det skjer så sjelden, så ... Sjangsen er jo større i et forhold, fordi man har hyppigere sex.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Å være singel er da ikke enbetydende med at man ikke har sex!? Jeg er selvvalgt singel på 15-ende året og elsker det, men har da like fullt samleie med graviditet som en mulig konsekvens. Fullstendig avhold fra sex er det beste prevensjonmiddelet.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #14 Skrevet 21. januar 2012 Å være singel er da ikke enbetydende med at man ikke har sex!? Jeg er selvvalgt singel på 15-ende året og elsker det, men har da like fullt samleie med graviditet som en mulig konsekvens. Fullstendig avhold fra sex er det beste prevensjonmiddelet. Har du ONS, eller har du et forhold til en mann - sånn uforpliktende?
Kråkesaks Skrevet 22. januar 2012 #15 Skrevet 22. januar 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
spinnwild Skrevet 22. januar 2012 #16 Skrevet 22. januar 2012 Jeg fant ut i dag, etter flere år som singel og sugen, at jeg faktisk er veldig heldig som er singel! Selv om jeg har depressive perioder der jeg skulle ønske jeg hadde kjæreste, så lever jeg jo et godt og bra liv uten kjæreste også! Det beste av alt er at jeg slipper å bekymre meg for prevansjonsmiddel! Jeg slipper også å bekymre meg for å bli uønsket gravid! Jeg mener, jeg er faktiskt veldig heldig som aldri har påført kroppen min p-piller og annen hormon-prevansjon! Hører venninnner som klager på hva det gjør med kroppen, og jeg tenker at jeg er glad jeg aldri har brukt dette. Jeg slipper å bekymre meg for å kobberspralen sitter på plass og fungerer! Har hørt om en venninne som gikk til gynekologen, men gynekologen kunne ikke finne spiralen igjen ... Jeg slipper å bekymre meg for "tenk om kondomen sprekker!" Jeg slipper å stresse med pessaren ... og itillegg lure på om den sitter rett? Er den sikker? Har jeg smurt på nok sæd-drepende middel? Jeg mener, det beste prevansjonsmiddelet er jo å være singel? Sex kan jeg ha med meg selv. Men samtidig savner jeg jo nærheten ... den savner jeg jo aller mest For deg! Jeg hadde aldri så mye sex som da jeg var singel. Og jeg har aldri hatt angst mtp om prevansjonen funker eller ikke - det gjelder å bruke den riktig.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #17 Skrevet 22. januar 2012 Det går også an å slippe hormonprevensjon selv om man er i et fast forhold. Min kjære har tilbudt seg å la seg sterilisere for at jeg skal slippe hormonspiral. Vi har 3 barn og ønsker ikke flere. Flott mann eller hva? 1
Steinar40 Skrevet 22. januar 2012 #18 Skrevet 22. januar 2012 Det går også an å slippe hormonprevensjon selv om man er i et fast forhold. Min kjære har tilbudt seg å la seg sterilisere for at jeg skal slippe hormonspiral. Vi har 3 barn og ønsker ikke flere. Flott mann eller hva? Flott mann? Han vil ikke ha flere barn selv. Så enkelt er det.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #19 Skrevet 22. januar 2012 Flott mann? Han vil ikke ha flere barn selv. Så enkelt er det. Ja, var det ikke akkurat det hun sa da? Tror du bør lese innlegget hennes en gang til jeg.
Steinar40 Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Ja, var det ikke akkurat det hun sa da? Tror du bør lese innlegget hennes en gang til jeg. Poenget var vel heller at jeg ikke helt skjønte hva som var så fantastiske med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå