AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hei! Jeg lurer på om noen her har allergi mot sæd, evt vet hvordan det er? Har prøvd å søke litt rundt, men vansklig å finne informasjon om dette Etter hver gang samboeren min har sprutet inn i meg får jeg noe som ligner på soppinfeksjon i skjeden, kan dette tyde på allergi, eller rett og slett sopp? Noen som har erfaring med dette?
Fanta Exotic Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hvordan "Ligner det på sopp"? Gi litt mer informasjon. Så et program om det en gang på TV, men de som var allergiske der fikk utslett/eksem når de hadde fått sperm på huden.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Litt samme symptomene, bare mer sårhet, ikke klumpete utflod...Og går fort over uten behandling...
Fanta Exotic Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Det er nok ikke allergi. Tror heller pH-balansen i underlivet ditt blir forstyrret av sæden.
Rimmern Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Det kan godt være allergi. Jeg var sammen med ei i flere år som etterhvert fikk konstantert slik allergi. For oss var det et godt alternativ å sprute i munnen hennes (når hun lærte seg å like å svelge) eller andre steder. I rumpa gikk også bra - det var bare i skjeden det ble problemer (som gjorde seg utslag i sopp). Endret 23. januar 2012 av Rimmern
Minya Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Reagerer du på sæden hans er det som regel et kjemisk problem. Dere passer litt dårlig sammen kjemisk rett og slett. Det har ofte sammenheng med om det lukter litt høgg etter at han kommer inni deg også. Ikke nødvendigvis et problem, men det kan bli slitsomt i lengden med soppinfeksjoner hver gang dere har sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå