AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hei Jeg bruker Redken Scalp Relief Oil Detox Shampoo, som jeg fikk anbefalt av frisøren min (har fett hår og sensitiv/irritert hodebunn). Men det ser ikke ut til at det er noen balsam i den serien. Er det noen som vet hvordan balsam det er lurt å bruke sammen med denne shampoen? Setter pris på svar
-littleme- Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Først av alt, hvis du har fett hår bør du ikke bruke balsam for nære hodebunnen, det vil bare gjøre det mer fett. Det er heller ikke anbefalt å vaske håret hver dag. Når det gjelder hva slags balsam du bør bruke bør du kanskje spørre frisøren din, h*n kjenner tross alt håret ditt best. Men, jeg vil tippe at en leave-in balsam vil funke for fett hår, kanskje KMS sin MoistRepair Leave-In?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar Sånn Leave-In balsam, vil ikke det gjøre håret veldig tungt? Jeg har nettopp flytta, så jeg har ikke mulighet til å spørre frisøren jeg pleier å bruke (og orker ikke lete etter ny frisør helt enda). Så derfor spurte jeg her
-littleme- Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Ok, det gjør det jo litt vanskeligerer å spørre ja. Så lenge du ikke sprayer i veldig mye skal det ikke det nei. Frisøren min anbefalte meg å ikke bruke leave-in fordi jeg hadde for tørt hår, så vanlig balsam ville gi håret mitt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå