Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe MD Formulations continuous renewal serum, siden jeg har hørt så mye bra om den. Men jeg bruker ingen andre produkter fra MD. Er det da bortkasta penger å kjøpe serumet?

Produktene jeg bruker er vichi nattkrem (for minsking av porer), og dagkrem og rens fra ren (de for kombinert hud, har ikke brukt de så lenge, så vet ikke enda om jeg liker produktene). Jeg har veldig oljete hus, og får lett kviser (i kinnene og på haka, aldri i panna).

Videoannonse
Annonse
Gjest VesleMars
Skrevet

Jeg bruker serumet uten å bruke de andre produktene. Rens og kremer har jeg fra decleor. Funker helt supert for meg i allefall. :)

Skrevet

Du kan bruke MD serumet sammen med andre produkter som ikke er fra MD, men helst ikke fra Vichy eller ren. Gå heller for , matis, decleor, jan marini, priori osv. Skaff deg en god rens, og en bra fuktighetskrem der ifra. Nattkrem, skrubb, og maske fra merkene kan du ta etterhvert :)

Forresten ; Hvis du ikke har økonomi til mange "gode" produkter. Kjøp heller en rens fra et dårligere merke, enn en fuktighetskrem (som faktisk skal ligge på huden!)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes serumet er helt OK - gjør ingenting for huden sånn egentlig. Men jeg må jo bruke den opp ;)

Vichy inneholder vet mineraloljer såvidt meg bekjent, og ihvertfall endel alkohol - som er årsaken til at jeg selv ikke prøver dem.

Så jeg ville heller byttet til noe mer acnevennlig enn apotekproduktene.

Skrevet

Du kan helt fint kombinere /blande.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Ut fra svarene bør jeg visst bytte til andre merker på de andre produktene. Har dere noen produkter dere anbefaler? Har ikke sånn super økonomi, så har ikke så veldig lyst til å ha masse bomkjøp.

Skrevet

Ut fra svarene bør jeg visst bytte til andre merker på de andre produktene. Har dere noen produkter dere anbefaler? Har ikke sånn super økonomi, så har ikke så veldig lyst til å ha masse bomkjøp.

Om du vil unngå bomkjøp ville jeg ikke kjøpt MD-serumet i det hele tatt ;)

Gjest Swarovski
Skrevet

Hvis du vil unngå bomkjøp, anbefaler jeg deg å gå til en hudpleier og få henne til i det minste å analysere huden din. Og få med deg prøver hjem. Så kan du heller kjøpe de produktene du liker/som fungerer på nett.

Og jeg anbefaler så absolutt MD-serumet :)

• Liker 1
Skrevet

Om du vil unngå bomkjøp ville jeg ikke kjøpt MD-serumet i det hele tatt ;)

Hvorfor mener du det er et bomkjøp? Virker som at alle andre skryter så veldig av det...

Hvis du vil unngå bomkjøp, anbefaler jeg deg å gå til en hudpleier og få henne til i det minste å analysere huden din. Og få med deg prøver hjem. Så kan du heller kjøpe de produktene du liker/som fungerer på nett.

Og jeg anbefaler så absolutt MD-serumet :)

Dette er sikkert et litt dumt spørsmål, men er det ikke litt dumt å få analysert hud og slikt hos hudpleier, og ikke kjøpe noen produkter der?

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hadde vært hos hudpleieren for å få en såkalt "lunsjbehandlingen" tok hudpleieren helt av. Å anbefalte meg en haug med produkter. Jeg var ganske ung (15) Så jeg vet ikke om hun undervurderte meg. Men hun huket iallefall av alle produktene hun mente passet for meg. Deretter gikk jeg hjem og googla produktene (uten at jeg hadde noe peiling på nettshopping) og fant ut at jeg kunne bestille produktene på nett. Nå er det ikke sikkert hudpleieren din er lik. Men du kan jo kjøpe feks; et produkt. Eller ta en behandling. Få anbefalinger, si at du skal tenke på det. For deretter å dra hjem og kjøpe det på nett. (ja, jeg vet veldig sleipt og slemt. Men da har du iallefall betalt litt for behandlingen) Lykke til!

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Dette er sikkert et litt dumt spørsmål, men er det ikke litt dumt å få analysert hud og slikt hos hudpleier, og ikke kjøpe noen produkter der?

Jo, det er litt kleint. Derfor anbefaler jeg som brukeren over, å kjøpe en behandling eller et produkt. Da føler du deg ikke så slem og utnyttende :)

Jeg er så uheldig/heldig å ha veldig sensitiv hud, slik at jeg må prøve produktene i en liten periode for å se om jeg reagerer negativt på de. Og det er det heldigvis forståelse for fra hudpleieren.

Skrevet

Hvorfor mener du det er et bomkjøp? Virker som at alle andre skryter så veldig av det...

Har prøvd det selv og var ikke fornøyd, mye penger brukt på noe som ikke ga noen effekt overhodet. Kanskje du kan få tak i en mindre flaske først og prøve det ut?

Skrevet

Du kan fint blande MD med andre merker, men du kan ikke blande med dårlige merker! Vichy regnes ikke som et godt merke i det hele tatt, uansett om du kanskje tror det fordi det er kjøpt på apotek. Du kan kombinere MD med for eksempel Matis eller Decleor, men du bør holde deg unna Vichy. Hva er vitsen med å bruke en stor slant på et MD serum, når det kombineres med produkter av dårlig kvalitet? Ikke noe særlig lurt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...