Kosemose Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hei! Jeg har en sofakrok som består av hjørnesofa (Karlanda fra IKEA), bord og to stoler. Stolene er så slitte og stygge, og vurderer å bytte dem ut. Men til hva??! Har lurt litt på Scandia lounge chair, men var og så på den i dag, og syns den blir veldig lav i forhold til sofa og bord. Det hender det er litt "drikke kaffe og spise kake"-aktivitet i den sofakroken, og da er jeg usikker på om denne passer helt? Noen her som har denne stolen og som kan si noe om den fungerer til slikt formål? Andre tips til ok stoler som kan stå sammen med sofa og sofabord?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hei. eg likar veldig godt sting stolen frå Brunstad ( kan ikkje link....) Den er veldig god å sitte i og tar ikkje så mykje plass....også er den veldig fin:-))
Kosemose Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Den var kjempefin! Men den så veldig stor ut? (ser du sier at den ikke tar mye pass, så da tror jeg jo på det ) Er redd den blir for voldsom for stua mi, som ikke er så stor. Og tenkte i utgangspunktet på noe litt "spinklere". Men skal sjekke ut Sting på "orntli" i en butikk! Takk!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Hva med Svanen? Eller Shell Chair kanskje?
Kosemose Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 Ja, har tenkt på Svanen. Men den er aaaltfor dyr. Må ha to også. Men joda, hadde vært noe det. Shell chair er nydelig og vakker. Men lurer på om den blir litt som Scandia lounge - at den blir for lav og for dyp? Til mitt bruk ser jeg for meg de mer i en lesekrok, ikke i en "drikke kaffe og spise kake rundt sofabordet" - setting...? Vil veldig gjerne ha flere tanker og innspill! Hva fungerer hos dere?
Gjest Jytte Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Nå vet ikke jeg helt hva som fungerer, for hjemme hos meg nå har jeg en lenestol fra Ikea. Men jeg holder på å planlegge innkjøp av 1 eller 2 lenestoler som skal stå for seg selv til daglig, brukes til lesing av avslapping - men lett kunne flyttes bort til salongen ved behov. Jeg har tenkt å velge en av lenestolene til Bolia, skal prøve å matche den eller de med sofaene jeg har idag. Svanen er absolutt noe av det vakreste jeg ser - men den blir "litt" i dyreste laget så det får vente, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå