amn Skrevet 1. januar 2004 #1 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja så var jeg her da...jeg er ikke gravid enda..men som så mange andre så håper jeg på og bli det snart Må vell si noen ord om meg selv..jeg er 27 år gift med værdens hærligste mann på 29 år...har 2 hærlige gutter en på 7 år og en på snart 8 mndr :blunke: Så det er ikke fryktelig lenge siden jeg hadde kul på magen...men det tok sin tid før jeg fikk det til...sånn ca 2 år...derfor vet jeg at det kan ta lang tid...og nå har vi begynt prøvinga igjend! Kjenner jo at det pirrer i magen av spenning igjen....tar meg i å tenke på om dette vil ta like lang tid som sist. Mine sjanser er vell litt halvert..den ene egglederen min er så og si potte tett MEN det skal ikke stoppe meg Hmm...vet ikke om det er så mye og fortelle nå jeg...men har i alle fall tenkt til og prøve og skrive her ganske ofte da...så får tiden vise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2004 #2 Del Skrevet 1. januar 2004 Velkommen som dagbokskriver *klem fra en "nabo"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. januar 2004 #3 Del Skrevet 1. januar 2004 Velkommen som dagbokskriver Kosleig med nye "fjes" håper veien til de to blå ikke blir like lang som sist. Krysser fingrene for et blått år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2004 Takk for koselige tilbakemeldinger da pia1006 og Chiquita Koselig og ha noen og dele tanker og meninger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. januar 2004 #5 Del Skrevet 2. januar 2004 Velkommen og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå