Gå til innhold

Icarly

Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

flere som digger den serien :D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det serien som går dubbet til norsk på et av barnekanalene? Har ikke fått med meg så mye der, men serien står like høyt i kurs hos min fem årige niese som Hannah Montana og Hello Kitty gjør.

• Liker 4
  • 1 måned senere...
Skrevet

Åja jeg husker den serien! Har ikke sett noe særlig mer enn ett par episoder, men husker at det var ett helt greit program :) Har enn venninne som digger det, mens jeg selv er mer glad i Det Søte Liv til Sjøs og de seriene som går på disney channel :sjenert:

Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

Åja jeg husker den serien! Har ikke sett noe særlig mer enn ett par episoder, men husker at det var ett helt greit program :) Har enn venninne som digger det, mens jeg selv er mer glad i Det Søte Liv til Sjøs og de seriene som går på disney channel :sjenert:

åhh :D det søte livs til sjøs er så kult pogram ^^ og magikerne på waverly place, ikke noe å være sjenert over de er jo kule n_n også ser jeg på young dracula digger det pogrammet

Endret av Aaleyah
Skrevet

åhh :D det søte livs til sjøs er så kult pogram ^^ og magikerne på waverly place, ikke noe å være sjenert over de er jo kule n_n også ser jeg på young dracula digger det pogrammet

Haha ja, Zack og Cody er så søte :D Magikerne på Waverly place er noe jeg først nå har begynt å følge ordentlig med på. Synes Hannah Montana også er morsomt, selv om jeg er en smule lei av episodene :fnise: Young Dracula tror jeg ikke jeg har sett ennå :) Elsker tegnefilmene på disney også, som for eksempel På Kroken. Da sitter jeg og ler høyt :sjenert:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Haha ja, Zack og Cody er så søte :D Magikerne på Waverly place er noe jeg først nå har begynt å følge ordentlig med på. Synes Hannah Montana også er morsomt, selv om jeg er en smule lei av episodene :fnise: Young Dracula tror jeg ikke jeg har sett ennå :) Elsker tegnefilmene på disney også, som for eksempel På Kroken. Da sitter jeg og ler høyt :sjenert:

enig :D så bra du hnar begynt å se det, du kommer ikke til å angre for å si det sånn (: jeg er også lei av episodene, jeg har liksom sett sett hver episode så mange ganger har jeg ikke kan telle det engang :P Den har jeg ikke sett men den er sikkert morsom ^^

Skrevet

Personlig liker jeg ikke Icarly noe særlig. Heller ikke de nye på Disney Channel som Good luck Charlie eller Shake it up. Jeg blir gal av de seriene. Den jeg liker er Det søte liv til sjøs og hotelliv. Og ellers på Disney Channel - Chip n Dale, Duck Tales, Goof Troop osv.

Skrevet (endret)

enig :D så bra du hnar begynt å se det, du kommer ikke til å angre for å si det sånn (: jeg er også lei av episodene, jeg har liksom sett sett hver episode så mange ganger har jeg ikke kan telle det engang :P Den har jeg ikke sett men den er sikkert morsom ^^

På kroken er kjempemorsomt! Handler om fisker som bor i ett akvarium også går de på skole og greier. :fnise: Herregud som jeg ler av den serien. Samme går for Kick Buttowski også egentlig. :fnise:

Er skikkelig spent på den siste episoden av Magikerne på Waverly place. Gleder meg til å finne ut hvem som vil bli familiemagikeren ^^

Endret av Hikken
Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg er ikke enig, jeg da. Jeg leste et innlegg som var blottet for mobbing :) Mitt poeng var bare at om det er slik at du synes alle som svarer noe som heller mot en annen mening eller sier imot deg, er det da slik at de mobber deg eller er ute etter å ta deg? For det vitner igrunnen mer om at du innbiller deg det, enn at det faktisk er sånn.

Alle her er ikke ute etter å være frekke eller si deg imot bare fordi de kan. Jeg er personlig ikke her for å lage kvalm for folk, men for å diskutere ting så saklig som mulig. Iblant kan det gå hett for seg, men det betyr ikke at det er personlig eller at man vil "ta" noen :) Bare et vennlig tips fra min side, slipp det litt mer og fokuser på det positive i kommentarene du får!

Jeg har ikke sagt alle er ute etter meg, du ser jo selv at noen i denne tråden er snille (: og det er faktisk sant, noen i tråden har vært frekk med vilje.

Skrevet

Sønnen min på 6 syns det er gøy;)

Gjest SummerJudith
Skrevet

På kroken er kjempemorsomt! Handler om fisker som bor i ett akvarium også går de på skole og greier. :fnise: Herregud som jeg ler av den serien. Samme går for Kick Buttowski også egentlig. :fnise:

Er skikkelig spent på den siste episoden av Magikerne på Waverly place. Gleder meg til å finne ut hvem som vil bli familiemagikeren ^^

haha xD minner meg litt om svampe bob kanskje jeg burde prøve å se dem ^^ seriøst??? når går den episoden???? måååå seee

Skrevet

haha xD minner meg litt om svampe bob kanskje jeg burde prøve å se dem ^^ seriøst??? når går den episoden???? måååå seee

Ååå det må du ^^ På kroken går klokken 10 ikveld, :D Den siste episoden av Magikerne på Waverly place går vel på Fredag klokka 14:50 tror jeg det var :)

Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

Ååå det må du ^^ På kroken går klokken 10 ikveld, :D Den siste episoden av Magikerne på Waverly place går vel på Fredag klokka 14:50 tror jeg det var :)

tusen takk :D da må jeg se begge ^^ men litt trist at magikerne på waverly place er over :cc tror jeg kommer til å bli deppa av det xD :c

Endret av Aaleyah
Skrevet

tusen takk :D da må jeg se begge ^^ men litt trist at magikerne på waverly place er over :cc tror jeg kommer til å bli deppa av det xD :c

Skal de slutte å sende episodene helt? O.o Jeg trodde bare det betød at det ikke skulle filmes flere sesonger D:

Skrevet

Icarly er litt artig fordi det er hun jenta fra School of Rock med Jack Black som spiller i det, dere husker hun som var så opptatt av karakterer og stjerner? :)

Gjest SummerJudith
Skrevet

Skal de slutte å sende episodene helt? O.o Jeg trodde bare det betød at det ikke skulle filmes flere sesonger D:

Håper virkelig ikke det :c ja, får håpe det er slik du tror ^^ men skikkelig dumt det ikke filmes flere sesonger :c

Skrevet

Håper virkelig ikke det :c ja, får håpe det er slik du tror ^^ men skikkelig dumt det ikke filmes flere sesonger :c

Vel Hannah Montana sendes jo ennå og de sluttet vel å lage nye sesonger for rundt ett år siden om jeg husker riktig? :) Får håpe de finner opp noen nye morsomme serier da. Gjerne med han som spiller Justin Russo :rodmer:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Icarly er litt artig fordi det er hun jenta fra School of Rock med Jack Black som spiller i det, dere husker hun som var så opptatt av karakterer og stjerner? :)

Er det en film? i så fall vil jeg gjerne se den (: tror ikke jeg har sett det

Gjest SummerJudith
Skrevet

Vel Hannah Montana sendes jo ennå og de sluttet vel å lage nye sesonger for rundt ett år siden om jeg husker riktig? :) Får håpe de finner opp noen nye morsomme serier da. Gjerne med han som spiller Justin Russo :rodmer:

Åja han er kjekk :D får virkelig håpe det ^^ ellers kan vi klage :D tror jeg? xD

Skrevet

Er det en film? i så fall vil jeg gjerne se den (: tror ikke jeg har sett det

Ja, men hun var bare et barn da, eller yngre barn :) Veldig morsom film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...