Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være brud :)

Kjolen er helt hvit.

Smykkene går i sølv med krystaller.

Ellers er tema for bryllupet hvitt/sølv/lys lilla. Vinterbryllup.

Jeg er gyllen blond, varm gyllen hudfarge, med lys brun/grønne øyne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lett overkill med farger på brudesminken, det peneste er å holde det i naturlige toner som brunt og hudtoner.

Skrevet

Blir lett overkill med farger på brudesminken, det peneste er å holde det i naturlige toner som brunt og hudtoner.

Var det jeg tenkte. Bare tenkte at brunt blir jo litt gullaktig på huden min, men det gjør ingenting selvom smykker er sølv?

TS.

Skrevet

Du kan jo eventuelt velge grålige bruntoner :)

Skrevet

Det er også en mulighet :)

Burde det være skimmer eller lite/ingen skimmer?

Skrevet

Mye skimmer vil reflekteres i bilder og kan dermed se litt rart ut, så jeg ville gått for litt skimer eller ikke noe skimmer i det hele tatt.

Skrevet

Mye skimmer vil reflekteres i bilder og kan dermed se litt rart ut, så jeg ville gått for litt skimer eller ikke noe skimmer i det hele tatt.

Lurt. :)

Fikk en øyenskygge palett fra chanel til jul i 4 forskjellige bruntoner fra lyst til mørkt. Lite skimmer i denne så da kan jeg sikkert bruke den :) Det er jo supert.

Takk for svar :)

TS

Skrevet

Det tror jeg ærlig talt ikke er veldig kledelig til brune/grønne øyne og varm gyllen hud. Jeg ville helt klart valgt varme bruntoner hvis jeg var deg, TS. Grålige farger tror jeg vil se blasst og dødt ut mot huden din. Det finnes nok av varme brunfarger uten gull i seg, spesielt hvis du går for en matt skygge.

Eventuelt noe mer champagnefarget. Det er gjerne hakket mer spennende enn matt brun, og passer fint til både varme øyne og sølvsmykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...