Jeg_vet Skrevet 1. januar 2004 #1 Skrevet 1. januar 2004 Hei alle sammen! Jeg pleier å onanere hver dag, men jeg føler at jg trenger nye måter.. Blir litt lei av den "vanlige typen"... Noen tips? :D
Jeg_vet Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2004 Legg deg i bade karet, slå på strålen så den treffer deg akkurat på klitoris, deretter kjenner du en deilig følelse.. Dette anbefaler jeg!!
Chiquita Skrevet 1. januar 2004 #3 Skrevet 1. januar 2004 Og her er det ingen som snakker med seg selv, nei??? (Tabbe?) Nei da, det er da vel bra du deler dine erfaringer med deg selv *klem*
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #4 Skrevet 1. januar 2004 Legg deg i bade karet, slå på strålen så den treffer deg akkurat på klitoris, deretter kjenner du en deilig følelse.. Dette anbefaler jeg!! dette har jeg aldri prøvd. Men kanskje det er godt ja. Du måtte ikke sagt det til meg. Jeg er så kåt nå at jeg klarer nesten ikke la vær. Får nesten orgasme av å sitte å skrive og lese det dere andre skriver. Sorry !! Er visst ikke helt i form ha hahah
Gjest Madam Felle Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Og her er det ingen som snakker med seg selv, nei??? (Tabbe?) Nei da, det er da vel bra du deler dine erfaringer med deg selv *klem*
OppNed Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 De som snakker med seg selv får de beste svarene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå