Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ha sex sammen med andre par?

Har du deltatt i "gruppesex" partnerbytte med andre par?  

5 stemmer

1. 1. Har du deltatt i "gruppesex" partnerbytte med andre par?

• Nei, aldri.
      21
    • Nei, men det har fristet.
      10
    • Ja, men det fristet ikke til gjentagelse.
      2
    • Ja, og det gjør jeg gjerne igjen.
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Johannes J. (Ok da)
Skrevet

:enig_animasjon:

Jeg lurer på hvor vanlig det er å ha sex å evnt. partnerbytte med andre vennepar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Hvorfor lurer du på det egentlig?

Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanlig jeg da.

Gjest Froken Full
Skrevet

dette er en høyst uvanlig aktivitet og frarådes på det sterkeste

Gjest lurven
Skrevet

det er det helt normalt.

det gjør jeg da flere ganger daglig

Gjest Johannes J.
Skrevet
Hvorfor lurer du på det egentlig?

Fordi jeg lurer på om vi og våre venner er spesielle, eller om vi gjør noe som er helt normalt.

Gjest Johannes J.
Skrevet
dette er en høyst uvanlig aktivitet og frarådes på det sterkeste

Om det er uvanlig eller ikke er det jeg prøver å finne ut av, men fraråde det vil jeg på ingen måte gjøre, tvert om!

Skrevet

Tror ikke det er helt standard, men for all del... den som liker det kan jo bare gjøre det for meg :kul:

Gjest Pepperoni
Skrevet

Johannes,

Partnerbytte og gruppesex er nok noe "uvanlig" - men det er ikke dermed sagt at det er "unormalt".

Etter vi "debuterte" nyttårsaften, pratet vi ganske inngående med venneparet om vår nye "fellesaktivitet".

Vi fant ut at de hadde gjort det et 3-4 ganger med et par de traff på en erotisk chattekanal, og var egentlig ganske skeptiske til å gjøre det med oss (noe de skjulte ganske bra!) . De var redde for å bringe sex inn i et eksisterende vennskap - det andre paret hadde visst hatt dårlige erfaringer med akkurat det.

Men de gjorde det med oss alikevel, og alle 4 er enige at dette er noe vi skal gjøre igjen. Sinnsykt opphissende!!!

Og for de som er nysgjerrige: det vi "gjorde" var å ha samleie med den andres partner - samtidig, i samme seng.

Gjest voksne
Skrevet

Ja, det er nok fortsatt ganske uvanlig, men etter hvert som flere klarer å løsrive seg fra gamle fordommer, vil det nok bli vanligere og vanligere.

Det nærmer seg 20 år siden vi prøvde partnerbytte første gang, og vi har "holdt på" mer eller mindre regelmessig hele tiden. Vi har hatt 7 forskjellige sex-vennepar gjennom årene, pluss en del "tilfeldige" på sexklubb i Amsterdam.

Dette er nok ikke for alle, uansett hvor opphisset man blir av tanken. De som er fristet til å prøve må tenke seg godt om før de kaster seg ut i det. Og det er viktig at BEGGE vil. Dette er ikke noe som den ene skal "gå med på" for å føye den andre.

Men for dem det passer for, er det så opphissende og deilig at det ikke kan beskrives.

Vi har hatt svært delte erfaringer med å innføre sex i eksisterende vennskaper. Vi har hintet om det med 4 par som vi allerede var venner med, og gjorde det med 2 av disse. Vennskapet ble slutt kort tid etterpå i det ene tilfellet, men fortsatte i årevis med det andre.

De andre parene har vi truffet via kontaktannonser eller chattesteder. Vi har truffet ganske mange par på denne måten, med sex ble det bare med under halvparten av dem. Det er mye som skal klaffe.

Med 2 av parene, ble det bare ett treff. Ett av parene hadde vi regelmessige treff med i over 10 år. Akkurat nå er det to par vi har sex med (de vet om hverandre). Vi planlegger et 3-par party til våren.

Dette er noe vi gjør SAMMEN, og har ikke noe med utroskap å gjøre. Vi er alltid i samme rom, og gjør aldri noe bak ryggen på den andre (hmm, vi gjør vel egentlig det, men ikke i overført betydning).

Skrevet

Ville ikke valgt det selv, men bryr meg ikke om at andre tenner på det og har det.

tenk om alle skulle løpt rundt å vært "normale"... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sambo og jeg har hatt "parallellsex": vi og et vennepar har sex med våre partnere samtidig - uten noe bytting eller gruppe.

Ganske opphissende det også .... :briller:

Gjest Johannes J.
Skrevet
Sambo og jeg har hatt "parallellsex": vi og et vennepar har sex med våre partnere samtidig - uten noe bytting eller gruppe.

Ganske opphissende det også .... :briller:

:wink:

Men det er jo supert, ekstra spenning uten å risikere sjalusi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...