Gjest kvinne 33 Skrevet 1. januar 2004 #1 Skrevet 1. januar 2004 Hei alle sammen ! Jeg har nettopp funnet ut at jeg onanerer mye når jeg har det vanskelig. Det blir på et vis som om det å onanere er den eneste muligheten for å glemme problemene, og flykte litt på et vis. Jeg onanerer gjerne flere ganger daglig i perioder når jeg er dårlig psykisk. Må gjerne gå på et toalett for å få onanert litt. Skjemmes av å si det Har funnet ut nå at dette er noe jeg gjør for å flykte fra problemene mine, ikke pga. at jeg har så stort sexbehov. Bruker onani for å flykte fra problemene mine, slik som andre kanskje overspiser, eller kutter seg og sånnt. Kjenner stor trang til å onanere og få orgasme når jeg har det vondt inni meg. Blir nesten som en tvangshandling !!! Føler jeg må gjøre det. Og nå må jeg slutte av dette innlegget før jeg blir tvunget til å onanere. Kjenner det bare av å snakke om det. Har noen andre det slik, eller er jeg helt sprø ????
Jeg_vet Skrevet 1. januar 2004 #2 Skrevet 1. januar 2004 Slettet. Hege (daglig leder) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #3 Skrevet 1. januar 2004 Sitat slettet. Hege Heisan ! Skjønner problemet med å skrive det jeg skrev. Jeg trodde bare det gikk ann å snakke om alt som heter sex her inne, også om man har problemer på dette området. Men jeg vet ikke, er helt ny her. Følte meg plutselig ikke så velkommen. Men bare for å ha det sagt, så nyter jeg å onanere. Det er så deeeeilig med en god orgasme, eller to !!! Men det har blitt et problem for meg siden jeg gjør det så ofte, og når det blir slik at jeg plutselig bare MÅ ha en orgasme, så føler jeg ikke at jeg selv har helt kontroll på det lenger. Men for all del.... Orgasme er deilig, kjenner det rykker litt bare av å snakke om dette. Håper du skjønner
Gundel Gaukeley Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 Har funnet ut nå at dette er noe jeg gjør for å flykte fra problemene mine, ikke pga. at jeg har så stort sexbehov. Bruker onani for å flykte fra problemene mine, slik som andre kanskje overspiser, eller kutter seg og sånnt. Og i likhet med det å kutte seg, er orgasme en måte å få kroppen til å frigjøre endorfiner på. Da føler man seg bedre. Jeg har til og med lest at psykologer har anbefalt folk som plages av lette til moderate depresjoner å onanere regelmessig (bl.a. dukket dette rådet opp på et norsk nettforum for ikke lenge siden). Så vidt jeg kan skjønne, er det ikke verken unormalt eller spesielt uvanlig, det du opplever.
Steggen Skrevet 2. januar 2004 #6 Skrevet 2. januar 2004 Det er mange måtar å flykte/få tankane over på noko anna på. Av desse må onani vere noko av det mest uskuldige og ufarlege. Tvangshandlingar i form av piller, alkohol etc må ein vere glad for å sleppe. Kos deg med onanien så lenge du held den for deg sjølv og ikkje involverar personar som ikkje har bedd om å bli med.
Gjest GreenSky Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Jeg ser ikke noe galt i dette. Har du et så sterkt behov for å utagere, synes jeg dette høres ut som en "sunn" måte å gjøre det på. I sommer da jeg sleit skikkelig med kjærlighetssorg, utagerte jeg ved å kutte opp armene. Men det høres ikke ut som om du har det noe bra med deg selv nå. Håper tingene blir litt bedre etterhvert.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #8 Skrevet 2. januar 2004 I sommer da jeg sleit skikkelig med kjærlighetssorg, utagerte jeg ved å kutte opp armene. GreenSky: Dette er noe jeg har vanskelig for å forstå at noen får seg til å gjøre. Hvilke mekanismer styrer slik selvskading? Skjønner jo at folk som gjør dette, har en psykisk lidelse, men hva slags tilfredstillelse gir det, mens man gjør det, og etterpå?
Gjest Johannes J. Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 Og til deg som som firgjør hodet ditt med en orgasme... Jeg synes det er en glimrene måte. Sitat slettet. Hege
Gjest GreenSky Skrevet 2. januar 2004 #10 Skrevet 2. januar 2004 Det havner litt utenom tema i denne tråden. Foreslår at du oppretter en ny tråd, eller send meg en PM hvis du er reg.bruker.
Suzy Skrevet 2. januar 2004 #11 Skrevet 2. januar 2004 Har funnet ut nå at dette er noe jeg gjør for å flykte fra problemene mine, ikke pga. at jeg har så stort sexbehov. Bruker onani for å flykte fra problemene mine, slik som andre kanskje overspiser, eller kutter seg og sånnt. Kjenner stor trang til å onanere og få orgasme når jeg har det vondt inni meg. Blir nesten som en tvangshandling !!! Føler jeg må gjøre det. Og nå må jeg slutte av dette innlegget før jeg blir tvunget til å onanere. Kjenner det bare av å snakke om det. Har noen andre det slik, eller er jeg helt sprø ???? Så sant onanien din ikke går ut over andre ting så tror jeg ikke dette er så farlig. En orgasme virker positivt på hele kroppen din og får deg til å slappe av. Dette er ikke å skade seg selv og ikke sprøtt. Ta det med ro du.
Gjest GreenSky Skrevet 2. januar 2004 #12 Skrevet 2. januar 2004 Så sant onanien din ikke går ut over andre ting så tror jeg ikke dette er så farlig. En orgasme virker positivt på hele kroppen din og får deg til å slappe av. Dette er ikke å skade seg selv og ikke sprøtt. Ta det med ro du. Enig!
chimp Skrevet 2. januar 2004 #13 Skrevet 2. januar 2004 Tror det er absolutt sunt å skaffe seg noen orgasmer når man har det vanskelig og er frustrert. Fordi det er bra å få tankene over på noe HELT annet og fordi selve orgasmen gir avspenning og en avslappet følelse...ihvertfall for en stund.
Gjest Nattgjesten Skrevet 3. januar 2004 #14 Skrevet 3. januar 2004 Nattgjest, innlegget ditt er fjernet fordi det du reagerte på er slettet. Hege (daglig leder)
Lenemor Skrevet 5. januar 2004 #15 Skrevet 5. januar 2004 Det kan vel ikke gjøre noe skade å onanere for å komme over det som er vanskelig her i livet. Kanskje fler burde prøve dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå