Gå til innhold

Hvilke avfallsbokser passer til de blå og grønne poser (Oslo)?

MiniMjau

Anbefalte innlegg

Jeg skal igang med kildesortering, bor i Oslo. Her får vi utdelt blå og grønne poser til hhv plast og matavfall.

Jeg lurer på hvilke avfallsbokser som passer til disse posene??

Jeg kjenner noen som har kjøpt systemet fra IKEA, men der passer selvsagt ikke åpningen på de utdelte posene til boksene (altså, du får ikke tredd åpningen på posen over kantene på boksen). Typisk irriterende.

Vet noen om f.x boksene fra Clas Ohlson(http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161259463) passer til posene?

Har dere andre tips til bokser som passer posene?

Gjerne plassbesparende løsninger. Har lite kjøkken og plass.

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte noe fra Ikea, men det funka ikke så veldig. Men nå har vi nettopp fått nytt kjøkken, og da fikk vi fra leverandøren noe som passer perfekt. Det kan jo hende leverandøren har tips! Det var Sentrum Bygg som leverte kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikkke ha nytt kjøkken altså, bare bokser til å ha søpla i! :-)

Jada, skjønte det, hehe! Men siden vi fikk boksene derfra kan det jo hende det går an å kjøpe via dem. Da fikk vi en til matavfall med lokk på og plast og rest festet til hverandre. Mamma har en boks til å sette under kjøkkenbenken med forskjellige bokser i ulike farger tilpassa dette. Tror hun kjøpte det på Europris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

De har flere typer på Ikea. Kjøpte 2 stk der.Men husk å måle plassen der de skal inn,slik at du får riktig størrelse. Noen kan du kjøpe skinner til,så bøttene kan dras frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte disse på Clas Olson og de passet helt perfekt til skapet og til posene.

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...