Lilletrollet Skrevet 1. januar 2004 #1 Skrevet 1. januar 2004 Sjekker du tlf hans? Hvem han har ringt? hvem som har ringt ham? Hvem har sendt mlder? Jeg sjekker ikke tlf hans,men jeg spør hvis det piper inn en mld hvis jeg er i nærheten. O g da svarer han jo! Han spør meg også,men jeg tror ikke han sjekker tlf min.
Gjest care Skrevet 1. januar 2004 #6 Skrevet 1. januar 2004 Hvis man sjekker, da er nok ikke tilliten der....
monja Skrevet 1. januar 2004 #7 Skrevet 1. januar 2004 Jeg har ikke for vane å sjekke telefonen hans nei.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #8 Skrevet 1. januar 2004 Ingen sjekking av telefonen her nei. Tilliten er til stede i forholdet, så det har ingen hensikt å være mistenksom. Hvorfor spør du om det?
Lilletrollet Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2004 Hadde en diskusjon med en venninne en gang om sjekking av mobiler. Hun hadde tatt kjæresten sin i å sjekke tlf hennes flere ganger. Om hun fikk en mld så åpnet han den for å se hvem den var i fra. Fryktelig irriterende,for de kranglet så innmari om dette....Det er slutt nå da,ikke pga dette,men pga andre dumme ting.....Så jeg undret litt. Kom til å tenke på det i dag... Kanskje fordi tlf ikke har vært stille på hele dagen.. Lilletrollet
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #10 Skrevet 1. januar 2004 JA - jeg har sjekket mob. hans... Hvorfor?? Fordi magefølelsen min sa meg noe annet enn hva han gav meg av svar. Og jeg hadde rett... Han gikk bak ryggen min, og han gjør det nå også! Men nå vet jeg og nå har han også blitt mye flinkere til å passe på mobilen sin også (enda større bekreftelse kanskje???) Forøvrig, forholdet er over - bare å få satt i gang prosessen!
Gjest Froken Full Skrevet 2. januar 2004 #11 Skrevet 2. januar 2004 vi klår på hverandres mobil f.ex hvis vi kjeder oss. men vi har visst ingenting å skjule men hadde mobileieren blitt hysterisk når det skjedde ville motparten selvsagt blitt veeeeeldig mistenksom..... og da blir det oppvask beibis
Gjest Tabby Skrevet 2. januar 2004 #12 Skrevet 2. januar 2004 Hvis han er våken så rører jeg ikke telefonen hans nei, men han jobber treskift og det hender jeg må sjekke hvem han får meldinger fra pga henting av sønnen og slikt. Han rører heller ikke min telefon om ikke jeg enten sover eller sier at han kan sjekke hvem jeg har fått melding av. Her har vi ikke noe å skjule.
Cand alt Skrevet 2. januar 2004 #13 Skrevet 2. januar 2004 Vi sniker ikke på hverandre, men vi har ingen hemmeligheter. Hvis min mobil ringer og jeg ikke kan ta den så vil jeg at han skal ta den for meg..se på den kan han gjøre så mye han vil
aline Skrevet 2. januar 2004 #14 Skrevet 2. januar 2004 Vi ser gjerne på hvem som ringer dersom den andre ikke er tilgjengelig for å svare, er det noen vi kjenner kan vi jo ta den, er det ikke noen vi kjenner så lar vi svarern ta den. tekstmeldingene til den andre leser vi aldri, det ville vært som å åpne hans private brev fra postkassen, og det er jeg oppdradd til ikke å gjøre. Man åpner ikke andres post!! (hadde vi bodd sammen, kunne vi åpnet hverandres post som man så var regninger, men det blir jo litt annerledes. ) Den dagen jeg finner ham sittende å lese mine tekstmeldinger på min telefon, da blir det oppvask. Ikke fordi jeg har noe skjule, men fordi det faktisk er min telefon, ikke vår! Vi er faktisk to selvstendige individer selv om vi er sammen og elsker hverandre, jeg har noen ting som er mine, han har noen ting som er hans, det SKAL respekteres!! stoler man ikke på den andre så må man gjøre noe med det, annet en å bli ufin. (i mine øyne)
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 #15 Skrevet 2. januar 2004 Nei, sjekker ikke - hvorfor skal jeg det?
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #16 Skrevet 2. januar 2004 Jeg sjekker telefonen hans fordi jeg mistenker han for å drive med noe på si. Har ikke funnet noe ennå. Sliter med dårlig samvittighet pga. det jeg gjør.
aline Skrevet 2. januar 2004 #17 Skrevet 2. januar 2004 så la det være, og snakk med ham istedenfor da? Hvorfor gjøre ting du vet er galt, når du kan la være?
Loolaa Skrevet 2. januar 2004 #18 Skrevet 2. januar 2004 Nei, jeg sjekker ikke telefonen hans. Får han en melding er den hans, og ringer det og han ikke er der, lar jeg svareren ta den. Men hvis telefonen ligger rett ved meg når det ringer, da ser jeg ofte på hvem det er. Er det moren eller faren hans, da svarer jeg. Og det vet mannen min. Og jeg kan ofte spørre hvem som har sendt melding, fordi jeg er en nysgjerrigper :oops: Ikke fordi jeg tror han har noe å skjule.
Soul Skrevet 2. januar 2004 #19 Skrevet 2. januar 2004 Nei, jeg sjekker aldri telefonen hans. Noen ganger ber han meg ta den for ham da, hvis han er på badet eller slikt, men det er jo noe annet.
Gjest Tabby Skrevet 2. januar 2004 #20 Skrevet 2. januar 2004 Man åpner ikke andres post!! (hadde vi bodd sammen, kunne vi åpnet hverandres post som man så var regninger, men det blir jo litt annerledes. ) Vi bor sammen, har felles hus og huslån og det meste er felles, bare at en av oss får det i sitt navn, allikevel åpner jeg ikke hans brev, selv om det bare er regninger og som vi betaler fra felles konto. Står det ikke mitt navn så gjør det ikke det. Står det derimot XX med familie eller lignende åpner jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå