Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Vi har prøvd i over et år nå, men jeg klarer ikke å ha sex annenhver dag tre uker i strekk, blir tørr og klør, og orker ikke ha sex når det ikke er godt. Har derfor konsentrert oss om å ha sex rundt eggløsning og slappe litt mer av ellers. Uten positivt resultat.

Skjønner at jeg ikke kan si at vi ikke kan få barn når vi ikke prøver "hardt nok". Hvordan gjør dere andre det? Eller er det bare meg som blir "sliten" der nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har når vi har lyst...

Ser at det gjennonsnittelig blir hver annen- / tredjedag.... Men det hender også at det kan gå flere dager....(eller oftere i perioder)

Fikk vite av legen at det var nok. Det var viktig å ta vare på seg selv (og hverandre) i prøveperioden.

Skrevet

Like ofte som ellers, selv med tre års prøving har det aldri vært tvangsprøving her.

Det fruktbare vinduet er ca seks dager, så med et vanlig sexliv skal det mye til å bomme syklus på syklus.

Hva med å kjøpe eggløsningstest-strimler på billigtester, eller en fertilitetsmonitor, da kan dere styre prøvingen i større grad. Eller dersom du har regelmessige sykluser - temping eller eggløsningstester noen sykluser så vet du akkurat når du har eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...