Gå til innhold

Trikomonas (som kan komme med/etter klamyida)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde klamydia i September og fikk en engangsdose. Ble erklært frisk av denne.

Begynte en liten stund etterpå å klø, har etter dette tatt tre soppkurer. Det har lindretr og hjulpet under kurene, men kløen og litt svie har kommet tilbake etter endte kurer.

Var hos fastlegen min og tok urinprøve og blodprøver for utredning av seksuelt overførbare sykdommer, men disse var negative.

Om torsdag merket jeg at det lukter stramt og rart av urinen min, og også at jeg har litt tykkere og mer utflod enn vanlig. Googlet dette, og leste om skjedekatarren Trikomonas.

Kan jeg ha Trikomonas, eller ville det ha kommet fram på testene hos min fastlege, eller også blitt "drept" med antibiotikaen jeg fikk for klamydiaen?

Jeg har bestilt gynekologtime imorgen, men vil vite litt ettersom jeg har hatt ubeskyttet samleie og er livredd jeg kan ha smittet noen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte også å skrive at det kommer en intens (litt smertefull) trang til å tisse etter at jeg er ferdig å urinere. (Litt vanskelig å forklare) Samt at jeg tisser hyppigere enn ellers og har problemer med å holde igjen.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...