Gå til innhold

Til alle som skal fotografere barna sine...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns bilder var kjedelig. Ikke på grunn av klærne, de var fine, men på grunn av hvordan hun sitter. Det er så tydelig arrangert, ikke snev av liv og spontanitet...

• Liker 1
Skrevet

Syns bilder var kjedelig. Ikke på grunn av klærne, de var fine, men på grunn av hvordan hun sitter. Det er så tydelig arrangert, ikke snev av liv og spontanitet...

Det er jo det som i mine øyne gjør bildet fint, det må ikke være syregrønn joggedress og et eller annet vilt glis eller gapende munn. De bildene hører hjemme i albumet- ikke på veggen i ramme.

Dette var kult, classy og tidløst.

• Liker 16
Skrevet

Det er da ingen hemmelighet som må skjules at noen bilder er oppstilt for anledningen. Jeg likte bildet, veldig uttrykksfullt, og kult glimt i øyet på prinsessen, som gjorde det livat nok.

• Liker 6
Skrevet

Nå var disse bildene tydeligvis ikke tenkt å ha i eget album, men offentlige. Noen som kommer til å eksistere og mennesker kommer til å huske i evigheter.

Syns vel også at fotografen kunne tatt litt mer spontane og naturlige bilder, hun er et barn og det hadde vært morro å få fanget opp det.

• Liker 2
Gjest pysepusen
Skrevet

Absolutt fine bilder, men jeg foretrekker bilder hvor det blir fanget opp at det er barn som er fotografert. Så ja, jeg har store glis, åpen munn og løpende, levende barn på veggen! I fargesprakende klær ;)

• Liker 2
Skrevet

Barn trenger ikke en snørr-remse under nesa og fargerike klær for at det skal bli naturlig...;)

• Liker 9
Skrevet

Vampyrprinsesse?!

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bilder med mere liv i når det er til veggen hjemme men bildene av prinsessen er formelle og fine til sitt bruk, det ville ikke passet med joggedress og snørrbobler til det formålet.

Skrevet

Og tittelen var: Til alle som skal fotografere barna sine...

Greit at dette var mer offisielle bilder av en prinsesse, men til vanlige barn og familier syns jeg dette ble for kjedelig. Merk og at jeg ikke kritiserte klærne...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kler de henne alltid i så mørke og triste klær?

Gjest pysepusen
Skrevet

Barn trenger ikke en snørr-remse under nesa og fargerike klær for at det skal bli naturlig...;)

Selvfølgelig ikke! :) Det er jo to ytterpunkter som blir dratt fram her da. Jeg kler min sønn i fargerike klær til vanlig og han er vanvittig aktiv. Kanskje derfor jeg vil ha aktive bilder med fargerike klær ettersom det er mer han?

Skrevet

Ville ikke hatt snørrbobler og siklebilder hjemme på veggen nei, heller ikke bilder som ser ut som tidenes adhd unge...

i klær fra sparkjøp!!

Skrevet

De gjør jo ikke det.

Synes bildet var fint jeg, samtidig som jeg liker aller best de barnebildene som er tatt i hagen, ute på ski eller i en eller annen form for aktivitet (men da heller tegning enn løping for min del). Og slike bilder av prinsessen finnes det jo også mange av!

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns bildene av prinsessen var kjempefine, og er enig i at det er sånne bilder som bør henges på veggen. Selvfølgelig er det viktig med bilder som er tatt i øyeblikket også, men jeg syns ikke alltid de hører hjemme på veggen. Da er det finere med pene, klassiske bilder.

• Liker 3
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Prinsessen var fin på bildet, men jeg syns fargen var ganske mørk i forhold til fargen på kjolen hennes.. Liker å ha litt farger jeg da, men ungen min er jo ingen kongelig høyhet heller..

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke, men jeg husker et program jeg så på av Anna Anka. Hun sa det at siden hun er kjendis får hun så mye oppmerksomhet av det. Dermed kler hun seg hovedsaklig i ensfargede klær (som ikke tilkaller så mye oppmerksomhet fargemessig) på privaten. Mulig det har litt sammenheng med de kongelige også..

Bortsett fra dronning Sonja da. Hun kler seg jo ofte i knall grønne klær (men jeg syns hun kler det).

Endret av fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg synes det er supert at hun som er en ekte prinsesse og sikkert et forbilde for mange småjenter ikke ser ut som en Disney-muffins av ei Barbie-kjerring.

• Liker 4
Skrevet

Absolutt fine bilder, men jeg foretrekker bilder hvor det blir fanget opp at det er barn som er fotografert. Så ja, jeg har store glis, åpen munn og løpende, levende barn på veggen! I fargesprakende klær ;)

Enig, utenom det med farger på klærne. Viktig at alt står i stil i stua ;) *ler av seg selv*

Gjest pysepusen
Skrevet

Enig, utenom det med farger på klærne. Viktig at alt står i stil i stua ;) *ler av seg selv*

:fnise: Samme her! Men siden bakgrunnen er hvit og det meste annet er hvitt er bildene fargeklattene våre :) Ellers hadde jeg også fått panikk! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...