Gå til innhold

Bryllupsreise...

Hvor mye betaler dere for bryllupsreisen...?  

1. 1. Hvor mye betaler dere for bryllupsreisen...?

• 0-20.000
      6
    • 20.000-30.000
      3
    • 30.000-40.000
      3
    • 40.000-50.000
      1
    • 50.000-60.000
      3
    • 60.000-100.000
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mye dere betaler for bryllupsreisen...? Mener da selve reisen, ikke lommepenger og annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar til fortlauderdale i florida..betaler for hotell+ fly ca23 tusen for 14dager

Skrevet

Glemte selvsagt å få med at jeg mente reisen inkludert hotell/boutgifter...

Skrevet

Vår romatur kommer på 15000 kroner for en uke

Skrevet

Los Angeles-Las Vegas (hvor vi giftet oss)-Orlando-Fort Lauderdale-Key West-Miami - brukte et sted mellom 30 og 40 tusen på flyreiser og hotell.

I tillegg kom leiebil da, men det ble bare ca 4000 for to uker.

Skrevet

Turen vi har sett på nå og som det mest sannsynlig blir; Cruise i Karibien og 1 uke i Fort Lauderdale, kommer på ca. 17000kr/pers! Så ca.35000kr for oss begge tenker jeg, uten lommepenger!

Skrevet
Vi skal ikke på bryllupsreise vi.

Antakelig ikke vi heller !! :hoppe:

Skrevet

Skal to uker til Tobago, 14 000 for biletten, så må vi betale for hotell og overnatting i london også. + hotell der, litt over 20 blir det i allefall!! Og så kommer jo lommepenger utenpå der igjen. Uff og uff, dette blir dyrt!

Skrevet

Jeg vet ikke noe om bryllupsreisen vår - det er det kjæresten som ordner med. Han ville holde den hemmelig for meg, men det er mulig at jeg får noen hint etterhvert- for hvem skal ellers pakke kofferten min 8)

Skrevet

Vår kommer på mellom 50.000,- og 60.000,- (to uker på Maldivene...) :o :D

Skrevet

Vi skal en mnd til USA, og regner med å bruke ca. 15.000 på overnatting (skal campe mesteparten av tiden). Flybillettene var nesten gratis - vi flyr på bonuspoeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...