Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye hudpleieprodukter, da jeg begynner å gå tom :-) Har hørt mye om produktene fra serien REN og har veldig lyst til å prøve. Prisene er heller ikke så verst! Noen som har erfaringer med denne serien?

Jeg vil si at jeg har normal hud, men kan være litt sensitiv (bli rød rundt munnpartiet i perioder, noe som kanskje henger sammen med tørrhet?).. Bør jeg da vel normal hud, sensitiv hud eller tørr hud? eller?:) hehe, er jammen meg ikke lett :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? :klemmer:

Skrevet

Tror du burde starte med for normal hud og evt. gå over til sensitiv om det blir for tøft. Jeg har selv kombinert hud og har forsøkt rens og fuktighetskrem beregnet for denne typen (som ikke falt i smak) og Invisible Pores Detox Mask og Glycolactic Rene Peel Mask (som jeg likte veldig godt. Spesielt førstnevnte, elsker den!).

Generelt synes jeg REN er et godt merke, men jeg foretrekker absolutt Decleor. Men du burde for all del forsøke, prisene er jo ikke svimlende høye. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)

Tror jeg skal prøve meg på normal hud først ja :) Trenger i første omgang en rens. Kjenner det er godt å skifte litt merke innimellom, og ikke "stå fast" ved kun et merke.. Mulig huden blir mettet da av produktene. Vet du om apotekene kanskje har noen prøver på produktene?

Skrevet

Takk for svar :)

Tror jeg skal prøve meg på normal hud først ja :) Trenger i første omgang en rens. Kjenner det er godt å skifte litt merke innimellom, og ikke "stå fast" ved kun et merke.. Mulig huden blir mettet da av produktene. Vet du om apotekene kanskje har noen prøver på produktene?

Ja, det tror jeg er lurt. :) Jeg vet ikke med apoteket, men på nettet kjøpte jeg en Starting Kit. Det var på strawberrynet.com, fant den ikke igjen nå. Kan være verdt et forsøk å snoke litt rundt. ;)

Skrevet

Ja, det tror jeg er lurt. :) Jeg vet ikke med apoteket, men på nettet kjøpte jeg en Starting Kit. Det var på strawberrynet.com, fant den ikke igjen nå. Kan være verdt et forsøk å snoke litt rundt. ;)

supert :) lurer på en ting til, er det noe i veien med å bruke f.eks. en REN rens og så legge på en Ole Henriksen dagkrem? Vil det være noe effekt da? :klemmer:

Skrevet

supert :) lurer på en ting til, er det noe i veien med å bruke f.eks. en REN rens og så legge på en Ole Henriksen dagkrem? Vil det være noe effekt da? :klemmer:

Det vil jeg tro går helt fint! :)

Skrevet

Det vil jeg tro går helt fint! :)

hihi, takk skal du ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...