Rosa Mirabella Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har tynt hår som er farget, bleket og farget igjen. Altså er det veldig slitt. Jeg vil gjerne kjøpe en god sjampo og balsam på nett, og gjerne hårkur. Jeg har brukt billige butikkprodukter lenge, og aner ikke hvilket merke jeg skal kjøpe nå som jeg vil kjøpe noe skikkelig?
Chocoholic Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har tynt hår som er farget, bleket og farget igjen. Altså er det veldig slitt. Jeg vil gjerne kjøpe en god sjampo og balsam på nett, og gjerne hårkur. Jeg har brukt billige butikkprodukter lenge, og aner ikke hvilket merke jeg skal kjøpe nå som jeg vil kjøpe noe skikkelig? Joico har fått den ene prisen etter den andre som beste produkter for kjemisk skadet hår. K-Pak-serien er spesielt for dette. Jeg er ikke frisør, men dette er produkter som har gitt meg relativt fint hår om jeg får si det selv Fuktighetsgivende sjampo og balsam: Redken all soft Protein + fukt sjampo og balsam: K-Pak Proteinkur: Joico K-pak deep penetrating reconstructor (kåret til årets frisørprodukt 11 år på rad) fuktighetsgivende hårkur: Redken all soft hair butter (tror jeg den heter) eller Joico K-pak intense hydrator. Jeg får best resultat ved å vaske håret annenhver dag, sjampo + balsam. 1 gang i uken bruker jeg proteinkuren, sitter i 15 minutter, vasker ut og tar i fuktighetsgivende kur. Setter håret opp og lar den virke i 1-2 timer før jeg skyller ut. I tillegg bruker jeg fuktmasken på egenhånd i lengdene av håret 1 i uken som en intensiv balsam. Jeg bruker også leave-in produkter, da veksler jeg mellom olje, Macadamia har en 10 ml str til £4,50 som du kan prøve, og Joico K-pak leave-in reconstructor. Så ja, Joico K-pak serien er veldig bra Fåes hos feelunique for £10-15
gohege Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 http://www.blivakker.no/product/TIB0149/tigi-bedhead-urban-antidotes-resurrection-shampoo-250ml http://www.blivakker.no/product/TIB0151/tigi-bedhead-urban-antidotes-resurrection-balsam-200ml Kanskje disse? Har ikke prøvd de selv, men en av venninner sverger til disse! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har tynt hår som er farget, bleket og farget igjen. Altså er det veldig slitt. Jeg vil gjerne kjøpe en god sjampo og balsam på nett, og gjerne hårkur. Jeg har brukt billige butikkprodukter lenge, og aner ikke hvilket merke jeg skal kjøpe nå som jeg vil kjøpe noe skikkelig? Jeg ville prøvd Bed Head sine produkter. Det er viktig å skifte merke mellom hver gang du skal kjøpe ny shampoo, for det er lett at håret blir mettet på et merke.
Rosa Mirabella Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2012 Tusen takk for svar dere:) Vet ikke helt hvilke jeg bestiller enda, men tenker å se på det i kveld:)
Rosa Mirabella Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg ville prøvd Bed Head sine produkter. Det er viktig å skifte merke mellom hver gang du skal kjøpe ny shampoo, for det er lett at håret blir mettet på et merke. Oj! dette visste jeg ikke! Så da bør jeg ikke holde meg til et merke?
Scherbatsky Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Jeg sverger til SP Wella, deres 'Repair' serie er nydelig for slitt hår. Selv bruker jeg 'Smoothen' shampoo (har tykt hår, den gjør at det ikke står til alle kanter), 'Hydrate' balsam og 'Repair' hårmaske. Jeg vasker håret hver dag, og der er ikke slitt. Gode produkter er gull! Den kan kjøpes på blivakker.no, de har til og med rabatt nå.
Rosa Mirabella Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2012 Jeg sverger til SP Wella, deres 'Repair' serie er nydelig for slitt hår. Selv bruker jeg 'Smoothen' shampoo (har tykt hår, den gjør at det ikke står til alle kanter), 'Hydrate' balsam og 'Repair' hårmaske. Jeg vasker håret hver dag, og der er ikke slitt. Gode produkter er gull! Den kan kjøpes på blivakker.no, de har til og med rabatt nå. Takk for tips! Har bestilt meg tigi bed hed/eller hva den het) i første omgang, men godt å prøve ut litt forskjellig:)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #9 Skrevet 27. januar 2012 Pureology er veldig bra. Selges på feelunique. 1
pandabear Skrevet 27. januar 2012 #10 Skrevet 27. januar 2012 Pureology er veldig bra. Selges på feelunique. Signerer denne!
murray Skrevet 27. januar 2012 #11 Skrevet 27. januar 2012 Er glad i sebastian. Sjampo + balsamen jeg bruker kommer på rett under 200 kroner hos lookfantastic, så da slipper man tollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå