Mb26 Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Typen min var i Thailand for en stund siden og snakket endel om at han fikk massasje der nede.. Jeg lurer på hvordan denne massasjen foregår og om det er noe og være bekymret for? Jeg er klar over at det er antageligvis ikke noe å være bekymret for men jeg klarer likevel ikke å få tanken av at andre damer klår på kjæresten min ut av hodet.. Noen svar ? :D altså, er det noe å være sjalu for?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Thai Body Massage video Det er egentlig ganske så uskyldig. Med mindre det er med "Happy Ending".
heiheihei Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Jeg vil ikke tro det er noe å bekymre seg for. Jeg har selv vært i Thailand og fått masasje, og det fungerer på samme måte som all annen masasje. De har jo tatt på han, det er ikke til å komme unna, men ikke på intime steder. Thaimasasje er utrolig godt, så at han snakker om det er ikke spesielt rart. Dessuten tror jeg ikke han hadde nevnt hendelsen i det hele tatt for deg om det skjedde noe du ikke ville likt.. 1
Camilla.H Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Helt vanlig med massasje overalt i Thailand... Tok massasje flere ganger når jeg var der. Billig og bra.... Men mange typer massasje å få, så vet jo ikke hva din kjæreste gjorde....
Gjest Badabing Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Etter min mening er thaimassasje ubehagelig. Det er definitivt ikke min greie, selv om det er godt i etterkant. Kjæresten min og jeg har tatt det sammen. Tviler på at kjæresten din ville nevnt det for deg om det ikke hadde vært den vanlige massasjen. 1
Mb26 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2012 Han mente at han ikke likte det så godt, men han ble med kompisene og familien når de skulle ta, er det han har sagt til meg.. Men hvis det var så ille som han beskriver det så skjønner jeg ikke hvorfor han gjorde det fler ganger..? Noen som kan sende en link av en video eventuelt så jeg kan se hvorfor det foregår? Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Han mente at han ikke likte det så godt, men han ble med kompisene og familien når de skulle ta, er det han har sagt til meg.. Men hvis det var så ille som han beskriver det så skjønner jeg ikke hvorfor han gjorde det fler ganger..? Noen som kan sende en link av en video eventuelt så jeg kan se hvorfor det foregår? Tusen takk for svar! Ok, du må ta en chill pill. 2
Mb26 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2012 Ok, du må ta en chill pill. Nei, det må jeg ikke jeg spør bare om svar
Pria Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Nei, det må jeg ikke jeg spør bare om svar Ok du trenger å roe ned thai-panikken. Det finnes titusenvis av massasjesalonger, noen er horehus, andre er helprofesjonelle massører. Det finnes ikke EN type thaimassaje.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Dere damer som har fått massasje der nede må være klar over at kvinner og menn ikke får samme type massasje. Menn får gjerne en mer dristig massasje, mer rundt vitale områder, i tilfelle og håp om at han skulle ønske en "happy ending", som da koster mer. Massørene er også gjerne mer lettkledde, ofte også nakne når menn masseres. Men selvføgelig ikke når dama eller familie er med. Så kvinner her kan egentlig ikke uttale seg om mannlig massasje basert på egne erfaringer. Denne mannen har tydeligvis opplevd en ekstraordinær massasje, hvordan vi nå enn skal tolke det. Ikke sikkert han hadde en "happy ending", men hensikten til massøsen var nok helst det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå