AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg fikk ingen respons på dette spørsmålet på Generell Debatt, så jeg prøver her. Sikkert flere kreative sjeler her inne. :gjeiper: Jeg har lyst å lage en blogg som skal handle hovedsaklig om diverse kreative prosjekter innen strikking, sying, hekling, maling, fotografering osv. Noen produkter skal også legges ut for salg for å være med på å finansiere hobbyene mine. Men hva skal jeg kalle bloggen tro? Vil ha noe som gjenspeiler bloggens innhold. Noen ideer? La oss si at jeg heter Camilla. Da kunne jeg i utgangspunktet tenkt meg å kalle bloggen noe sånt som Camillas systue, Camillas atelier eller Camillas strikkebu. Men så driver jeg jo med forskjellige ting, så da går ikke det. Og jeg har ikke lyst å bruke ordet "kreativ" fordi det er litt oppbrukt føler jeg?
Chelmon Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Camillas hobbykrok/hobbyblogg Camillas puslerier Camillas stue/hage Camillas lille krok Camillas fritidssysler Camillas landelivskos/storbykos Camillas verden Camillas drømmer/fantasier/håp/gleder Alt passer kanskje ikke men jeg vil hjelpe Skal nok komme på mer! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Camillas hobbykrok/hobbyblogg Camillas puslerier Camillas stue/hage Camillas lille krok Camillas fritidssysler Camillas landelivskos/storbykos Camillas verden Camillas drømmer/fantasier/håp/gleder Alt passer kanskje ikke men jeg vil hjelpe Skal nok komme på mer! Åh, tusen takk! Her var jo mange gode forslag! TS
Solbærpiken Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Garn, Stoff & Hobby Camillas hobbyrom Camillas lille hjørne Camillas utstilling Camillas skaperverk Ellers synes jeg Chelmon hadde de beste :-) 1
Sota Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Eller kanskje du skulle bruke dine kreative evner til å finne på noe?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Eller kanskje du skulle bruke dine kreative evner til å finne på noe? Å være kreativ med hendene er ikke det samme som å være kreativ med ord. 1
CalidumCor Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 By:Camilla - kreativitet i fri flyt Det ville jeg kalt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå