Gå til innhold

Hvor kjøper jeg kam til sløret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i kam som jeg fester til sløret? Skal sy sløret selv, men finner ingen plasser hvor de selger slike plastikk-kammer...

Noen som kan hjelpe? Gjerne nettbutikk - både norske og utendlanske :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kam til slør får du kjøpt på h&m,kapphal,cubus,glitter..

Skrevet

Kanskje du kan finne det på www.panduro.no

De har mye slikt...

Skrevet

Takk!

Da skal jeg se om jeg kan spore opp en kam som passer....har ikke sett noe hverken på H&M eller Cubus ennå :wink:

Skrevet

Jeg kjøpte min på Kapp-Ahl.

Gjennomsiktig, i plast, ca 8 cm bred og kostet 15 kroner.

Skrevet

forresten så brukte ikke jeg kam. Mitt festa de bare mange hårspenner i hos frisøren. Det er kanskje likesågreit. Men jeg vurderte også kam men fant ut at klemmer var bedre. Jeg te3nkte å kjøpe mørk kam i stedet for blank. Jeg har mørkt hår og da blir vel kammen mindre synlig enn ved en blank?

Skrevet

Man må jo bare sørge for at man syr på kammen på rett vis, bakvendt og fra undersiden, slik at den ikke syns i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har kam på sløret men den skal jeg ta av,jeg syns det er bedre å ta av kammen for å feste sløret.Henger penere på syns jeg

Skrevet

Frisøren klipte av kammen som var på sløret mitt, fordi det vistnok ble lettere og penere å feste det uten.

Skrevet

Jeg brukte laaaang tid på å finne en kam til sløret mitt (sydde selv). Jeg var på Glitter, H&M, i diverse frisørsalonger osv, men fant kammen hos en frisør på Ski Storsenter (etter å ha tråla "hele" Oslo sentrum...). Jeg kjøpte en 12 cm lang metallkam som kunne formes etter frisyren, og sydde sløret på denne. Kjempeenkelt og pent. Jeg hadde langt chiffonslør og det er rimelig tungt, så frisøren ønsket en kam på det.

Skrevet

Det var kam på mitt slør, den falt imidlertid av da de holdt på å feste sløret. Frisøren festet da heller med fliseklemmer, og det holdt som en kule til jeg tok det av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...