Gå til innhold

Når en blokkerer en person på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan den ha ditt navn på sin egen profil da?

Min eksmann har fortsatt på sin profil at han er gift med meg men nå har jeg blokkert han. Vil mitt navn forsvinne på hans side da eller blir det fortsatt stående?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Men han kan da uansett ikke stå oppført som gift med deg om du har gått inn på innstillinger og endret din sivilstatus? Jeg mener, om du oppløser "married to xxx", så vil xxx kun stå igjen med "married" på sin profil, ikke noe navn. Begge må være oppført som gift med den andre for at det skal stå noe navn hos noen. (Er jeg ganske sikker på..?)

Skrevet

Som ovenforstående, så lenge man fjerner forholdet forsvinner navnet ditt, å blokkere en person fører bare til at vedkommende ikke kan søke deg opp, vedkommende kan fremdeles se kommentarer du skriver på bilder opplastet av felles bekjente osv.

Gjest Maruwan
Skrevet

Er du helt sikker på at du vil gjøre dette? Du vet at dersom du forandrer fb-statusen så er skilsmissen endelig?

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Er du helt sikker på at du vil gjøre dette? Du vet at dersom du forandrer fb-statusen så er skilsmissen endelig?

Jeg vil tro skilsmissen allerede er et faktum når hun betegner ham som eksmann. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...