AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har en hund som er 14 år gammel! Han er i god form, og prøvene ved sist dyrelegebesøk var bra. MEN jeg tenker daglig på at han er gammel og mest sannsynlig ikke kommer til å leve så mange årene til. I hundebøker jeg har lest, står det at rasen jeg har, i snitt lever til de er 13-15 år gamle.. Så med mindre han bidrar med å heve snittet, har han sannsynligvis bare ett år- eller kanskje to igjen! Trist å tenke på... Har hatt han siden jeg var 10 år gammel. Og det gjør vondt å tenke på! Vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men jeg greier ikke å la vær å tenke på det. Har allerede begynt å gru meg til å måtte avlive han. Er så veldig, veldig glad i den lille søte hunden min!! Flere som har det på samme måte??
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 uff ja mine hunder er bare 3-4 år gamle og jeg begynnte for ca 2 år siden å ha mareritt hvor de dør. jeg gråter og våkner opp med en våt pute. noen knytter seg bare for sterkt til dyrene sine :S jeg mistet en hund jeg hadde når jeg var tenåring som bare ble 5 år. det tok 2 år før jeg sluttet å gråte over den tapte beste vennen min.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 uff ja mine hunder er bare 3-4 år gamle og jeg begynnte for ca 2 år siden å ha mareritt hvor de dør. jeg gråter og våkner opp med en våt pute. noen knytter seg bare for sterkt til dyrene sine :S Det er jo i overkant da og heller mot det syklige. Til TS. Jeg tror de fleste føler sånn. Når de vet at ting fort kan bli over. Nyt den tiden du har igjen og deretter gled deg over hva du har fått. Det viktigste er at du ser og følger med og skjønner når nok er nok. Fulgte selv en hund til det siste. Eier skjønte at det måtte avliving til for hunden hadde det ikke godt. Første besøk hos veterinæren fungerte ikke for eier. Det måtte en besøk nr. 2 før de kunne si takk til en trofast krabat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå