Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Her er saken.. Jeg møtte en mann forrige lørdag, ute på byen. Vi fikk kjempegod kontakt, og det endte med at vi hadde sex hjemme hos meg. Han sov over, og han dro hjemover til seg selv ca en halvtime etter vi sto opp. Det siste han sa til meg før han gikk, var at vi prates. Det forsto jeg som om han ville at vi skulle ha videre kontakt. Vel.. Jeg hører ingenting fra han. Og på onsdag så søkte jeg han opp på FB, og addet han som venn, og skrev takk for sist. Vel, så først i kveld så får jeg svar fra han. Han skriver at han ikke godkjenner meg som venn, og at hele greia var et engangsopplegg fra hans side. Føler meg så utrolig dum og ikke minst flau. Er jeg helt idiot som addet han på FB?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sånn jeg ble ilag med mannen min på, så jeg syns ikke det nei ;)

Skrevet

Det er slik ting foregår på byen. Selv vi som holder oss unna byen (kanskje nettopp derfor) forstår det. :gjeiper: Folk som sjekker opp andre på utesteder osv er som regel ute etter et kjapt knull, ikke etter å finne den store kjærligheten.

"Prates" er forøvrig en vanlig avskjedsfrase, på linje med "hadet", og kan ikke alltid tolkes bokstavelig.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ikke han var uhøflig. Han svarte deg bare direkte. Missleading title. Alt for mange kvinner som forventer giftemål etter sengekos.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Mtp hvor mange av jentene her som klager på at de blir villedet av menn, så er jo en som faktisk forteller hvor landet ligger et friskt pust.

• Liker 10
Skrevet

Å si "vi prates" etter sex er det samme som å si "ha det - vi ses nok ikke igjen. Synes ikke du er en idiot, bare glem det og lev livet som om dette ikke har skjedd. :klemmer:

Skrevet

Jeg synes synes ikke det er dumt å prøve seg hvis man er interessert, var i grunnen tøft av deg å legge ham til, men det var vel kanskje litt naivt å tro at han var interessert i noe mer når han ikke hadde tatt kontakt. Men sånn er det bare, folk er ofte ute etter å finne seg noen på byen, bare for én kveld.

• Liker 2
Skrevet

Ikke idiot, men skjønner at du kjenner deg litt dum.

Er helt vanlig det å at menn sier at vi tar kontakt etter sex. Er bare en høflighetsfrase for å kunne gå på en grei og ikke klein måte.

Gjest Apophis
Skrevet

Du har hørt om ONS, sant? Kan tenke meg han meinte at dere kanskje kunne prates om dere møtes på byen ein gang seinere, ikkje at han skulle komme på døra di, leite fram nummeret ditt og ringe/sende sms, etc.

Idiot, nei. Men selv om man har hatt ei natt sammen, så betyr det ikkje at man trenger å bli venn på FB av den grunn. Vil egentlig ikkje si han var særlig uhøflig heller, du fikk tross alt ein forklaring istedefor stillhet og ignorering/blokkering.

Skrevet

Jeg synes også han var uhøflig. Synes det hadde vært bedre om han bare ikke hadde skrevet noe når han ikke godtok deg som venn. Du hadde jo skjønt det da.

Det er unødvendig å være ærlig på en så direkte måte. Selv om jeg har hatt sex med noen jeg ikke ville møte igjen, har jeg likevel prøvd å skåne deres følelser.

Skrevet

Her er saken.. Jeg møtte en mann forrige lørdag, ute på byen. Vi fikk kjempegod kontakt, og det endte med at vi hadde sex hjemme hos meg. Han sov over, og han dro hjemover til seg selv ca en halvtime etter vi sto opp. Det siste han sa til meg før han gikk, var at vi prates. Det forsto jeg som om han ville at vi skulle ha videre kontakt. Vel.. Jeg hører ingenting fra han. Og på onsdag så søkte jeg han opp på FB, og addet han som venn, og skrev takk for sist. Vel, så først i kveld så får jeg svar fra han. Han skriver at han ikke godkjenner meg som venn, og at hele greia var et engangsopplegg fra hans side. Føler meg så utrolig dum og ikke minst flau. Er jeg helt idiot som addet han på FB?? :sjenert:

Halledussan da....du er villig til å ta med deg en totalt fremmed hjem i din seng å ha sex.

Han var villig til å utnytte det, han var ute etter sex,og du "solgte" deg fort og billig.

Hvem mann vil egentlig ha en slik dame? Ja,de liker både hora og madonnaen,hver til sitt

Jeg hadde nok ikke addet han opp nei,så du bør heller ikke være overrasket

• Liker 1
Skrevet

Voldsomt mange aggressive AB-er og Gjester rundt og reker her i kveld :Gjesp:

• Liker 3
Skrevet

du har prøvd og du har fått beskjed! heldig du er som bare kan parkere hele hendelsen!

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke en idoit som addet han på face! Syntes egentlig du var ganske tøff! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

noe som sier den som inten prøver inten vinner ;)

syns du var tøff som tok intitiv eg =)

men syntes ikk ehan var uhøfelig, bare ærlig.

det er vanlig at folk missforstår hverandre.

han mente hade når han sa "prates" og du hørte "jeg tar kontakt"

helt vanligs missforståelse ;)

lev livet videre du, du ble ihvertfall en erfaring rikere god eller dåglig, erfaring er alltid bra =)

• Liker 2
Skrevet

Syns det var fint at han sa det så direkte og ordentlig, jeg. Da jeg var singel og opplevde at folk etter en date ikke svare på meldinger ble jeg alltid veldig lei meg. Jeg tok jo hintet etter hvert, men jeg syntes det var så ufattelig dårlig gjort å ikke bare si at man ikke var interessert. Syns det var kjempeålreit av ham å svare deg!

Ingen skade skjedd, du prøvde, han sa at han ikke ville, og du slipper å bruke mye tid og krefter på å tenke etter om dere passer sammen og hvorfor han ikke tar kontakt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det var bra at han var så ærlig med deg, enn å være en feiging som hadde lurt deg.

Men skjønner selvsagt at du blir skuffa og lei deg når du hadde sett for deg noe annet

Skrevet

Ikke noe å være flau over. Gjort er gjort.

Han var ærlig, og det bør du så absolutt være glad for. Mange ville akseptert invitasjonen og holdt deg på gress i månedsvis, lovet det ene og det andre som de kort tid etterpå ikke fulgte opp, osv.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt det føles litt pinlig, men samtidig er det jo bedre at han forteller deg hvor landet ligger istedet for å bare gi stillhet.

Til neste gang er det kanskje lurt å huske på at de færreste som møtes og har sex i fylla (ONS), ikke legger til hverandre på facebook - det blir litt creapy. ;)

Skrevet

Ikke idiot, men skjønner at du kjenner deg litt dum.

Er helt vanlig det å at menn sier at vi tar kontakt etter sex. Er bare en høflighetsfrase for å kunne gå på en grei og ikke klein måte.

idioter. ikke si noe dere ikke mener

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...