Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Hei! Har Define Dust It og etter at jeg farget håret mørkere, så ser det grått ut etter at jeg har hatt i pulveret... Finnes det noen merker som ikke gjør det? Eller er det jeg som gjør noe feil?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Dytter. Skal til sentrum i morgen formiddag og tenkte å kjøpe ny da
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Batiste har en tørrsjampo som har en egen spray for brunetter. Den er grei, men om den gir like mye volum som den til Define vet jeg ikke. Har ikke prøvd den fra Define. Jeg har kjøpt mine på Amazon, men har lest at andre sier de har kjøpt den på Vita. Men forresten. Husker du de støvlettene du linket til for en stund tilbake? De på ebay? Kjøpte du de? Jeg kjøpte for jeg syns de var så fine, fikk de denne uken og de var ganske fine altså, men FY så de stinker! Det lukter så sterkt gummi av de at jeg umulig kan gå med de. Har hatt de stående på verandaen siden jeg fikk de, og akkurat nå er de nedsnødd
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Batiste har en tørrsjampo som har en egen spray for brunetter. Den er grei, men om den gir like mye volum som den til Define vet jeg ikke. Har ikke prøvd den fra Define. Jeg har kjøpt mine på Amazon, men har lest at andre sier de har kjøpt den på Vita. Men forresten. Husker du de støvlettene du linket til for en stund tilbake? De på ebay? Kjøpte du de? Jeg kjøpte for jeg syns de var så fine, fikk de denne uken og de var ganske fine altså, men FY så de stinker! Det lukter så sterkt gummi av de at jeg umulig kan gå med de. Har hatt de stående på verandaen siden jeg fikk de, og akkurat nå er de nedsnødd Ok, skal sjekke den ut. Nei, jeg kom aldri så langt at jeg bestilte de for det var noe feil med paypal kontoen. Oi, så dumt at det gjorde det!! Du får ta de frem etterhvert og se om lukta går bort. Hjelper ikke å vaske de i noe? Men passet de ellers? Ble ikke for lange? Jeg var litt bekymret for at de kanskje ble for lang, for etter målene ville de nådd til midt på kneskåla på mine korte bein..
Gjest Badabing Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har både en fra Osis og en oransje boks med sort lokk som jeg ikke husker hva heter. Ingen av disse gjør håret grått. Men uansett skal du jo ha det i hårrøttene, ikke oppå håret.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Hmmm... Nei jeg tror ikke de gikk opp på kneet eller over. Men de er jo laget for at de skal være litt sånn ruglete på leggen på en måte. Kan sjekke det skikkelig når jeg tar de inn igjen. Jeg bruker vanligvis 36 og kjøpte de i 37, syns det var helt greit. Men de lukter så sterkt at jeg er redd for å få kreft om jeg tar de på meg
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har både en fra Osis og en oransje boks med sort lokk som jeg ikke husker hva heter. Ingen av disse gjør håret grått. Men uansett skal du jo ha det i hårrøttene, ikke oppå håret. Osis gjør håret grått jo. 2
Gjest Badabing Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Osis gjør håret grått jo. Hm.. Da må vi bruke det på forskjellig måte. Men jeg har blondt hår, så det synes kanskje bedre på de med mørkt hår?
frisørmester :) Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Osis gjør håret grått jo. Da har du brukt for mye.
challenger Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Har du mørkt hår? For da vises det nemlig bedre i hårbunnen enn hos de som er lyse. Prøv å ikke ta det heelt inn mot hårrøttene, og ikke helt oppe ved skillen din! Men jeg ville heller anbefalt deg denne, samme greia, men mye bedre:)
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Uansett om jeg har det i hodebunnen, hårrøttene eller lengre ut i håret, så blir det grått. (Hodebunnen også). Og bruker ikke for mye. Men skal sjekke ut den for brunt hår i første omgang Bra jeg ikke bestilte skoene da. Men veldig dumt at det skulle lukte SÅ ille!! :/ Skjønner godt du blir litt bekymret for å bruke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå