Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt irritert over at Essentialdayspa har økt prisen på porto så fant jeg følgende side : http://www.julietsdayspa.com/

Noen av prisene kan være et par dollar billigere også :D

Har bestilt derfra en del ganger, får pakkene ganske kjapt oxo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott. Takk for kjempefint tips. Er så utrolig stive priser i Norge på slike produkter.

Hvilke produkter har du kjøpt da? Deler du opp bestillingen for å komme under en viss sum?

Skrevet

Og må man ha kredtittkort eller går det med vanlig VISA?ER en del penger å spare på dette :D

Skrevet

Sorrry for et litt sent svar.....Jeg pleier å bestille Decleor og MD produkter...Og pleier å dele opp bestillingen slik at det kommer under 200 kr grensa...Det går greit å betale med VISA også :D Lykke til

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor mye betaler du i porto, da? Det var ikke så lett å se fra opplysningene på siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser det ikke er så mange FM produkter under 200, må du over den grensa så er det vell like godt å handle for en del mer.har du blitt stoppa i tollen..

Skrevet

portoen er på 5 CDN (kanadiske dollar)..har ikke blitt stoppa i tollen, men jeg pleier alltid å bestille under 200, just in case man blir stoppet...

Gjest nianee
Skrevet

Jeg måtte prøve denne siden og er kjempefornøyd.Bestilte fredag 2.januar om kvelden og i dag onsdag 7.januar kom pakken rett i postkassen min.Prisen på varen var billigere enn på essentialdayspa, så når portoen er så mye billigere lønner det seg helt klart å bestille herfra.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde tenkt å bestille fra denne siden, men nå skulle de plutselig ha 23.95 CDN i porto så da er jo tross alt Essentialdayspa bedre.

Gjest Étoile
Skrevet

10 dager siden jeg prøvde å bestille derfra, fortsatt ikke noe tegn til pakken...

Gjest Étoile
Skrevet

I dag kom pakken... Den har vært stoppet i tollen, og ettersom de IKKE skriver ned pakkens verdi og jeg bestilte for litt over 200 må jeg betale moms og gebyr. Man bør altså holde seg under 200-kroners-grensa her.

Skrevet

Auda :( Jeg bestillte der igår for over kr. 300,-. Hvor mye måtte du betale i moms og gebyr?

Gjest Étoile
Skrevet

Det vet jeg ikke enda... Har glemt å "melde meg av" postens fortollings-ting, og gebyret de tar er vel på omkring 150. Hvis man fortoller selv koster det omtrent 60 tror jeg. I tillegg må jeg vel betale 24% moms av totalen, dvs varens verdi+frakt. Får vel regning i posten snart tenker jeg.... :-?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg testa ut de fleste og vinneren(jeg kjøper MD Formulation) er:

www.classicbeautyconcepts.com

Disse er utrolig billige, og servicen er upåklagelig. Eneste minus, at det kan ta opptil 3-4 uker før en får produktet. Nå har jeg lagt inn ny bestilling, håper leveringstiden blir mindre. Uansett gjør det meg ikke noe sålenge det er så billig

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva måtte du betale i porto fra dem da?

Skrevet

På den første pakken, "glemte" de å belaste meg for porto :D Jeg bestillte en ny forrige uke og porto vart satt til 10 kanadiske dollar.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skriver de ned verdien på pakken hos 'classicbeautyconcepts' ?

Skrevet
Skriver de ned verdien på pakken hos 'classicbeautyconcepts' ?

Neeeei. Må maile dem å få dem til å gjøre det.

Skrevet

Er prisene hos Classic Beauty Concepts i kanadiske dollar? De holder jo til i Texas, ser det ut til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...