AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Det burde jo kanskje være enkelt? Men jeg klarer i å få tak i de jeg vil ha. Selv ser jeg på meg selv som en rimelig bra dame, sånn egentlig. Trener aktivt med både kondisjon og styrke, men elsker mat så jeg er i øvre del av normalen. Har veldig bra hofte-midje ratio. Lager middag hver dag. Ønsker å gjøre mest/alt inne i hjemmet (men ikke bokstavligtalt plukke opp etter han). Ser veldig lyst på livet tross en tung start, har ikke problemer med å le og smile. Elsker litt eksperimentell, rå og røff sex. Har ikke noe store sjalusiproblemer eller kontrollbehov. Har ikke 2-talls mengde sexpartnere i historieboken. Har bra utstråling sies det, og det tror jeg egentlig på. Drikker lite, røyker ikke. Kler meg helt vanlig. Sløser ikke med penger. Er ikke helt forblåst mellom øra, og liker å lære nye ting. Det negative er at jeg er sjenert i starten, og jeg kan bli litt avhengig av folk. Og kanskje det at jeg foretrekker deltidsarbeid så jeg kan gjøre mest i hjemmet uten å stresse. Blir bare sur når jeg har 1000 baller i luften. Jeg vil ha en norsk kar som jobber hardt, gjerne i ordning med x-antall uker på og av (ikke særs uvanlig her jeg bor selv om jeg aldri finner de single). En som holder seg i form. Liker rock og litt gaming. En som har lyst til å gifte seg og leve tilsynelatende a4 med barn og hus på landet. Alder på 24-30. En grepa kar som ser når kanskje forholdet skranter, og deltar aktivt med meg i å ta tak i problemet. En som klarer å ta frem gressklipperen når det trengs. Gjerne en som har interesse for mekanikk. De jeg møter er rebeller, lat, "technofreaks", veldig overfladiske eller det som verre er. På nettdating skremmer jeg bare bort de jeg vil ha siden jeg er håpløs på å ordlegge meg. Spør jeg de med på date etter 2 mailer blir de livredd. Måtte bare blåse ut litt siden jeg ikke har peiling på hvor jeg skal se etter en slik kar. På treningsstudioet kanskje? Er der som regel kun når det er ingen/lite folk.. 1
Dreaming Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Tenkte treningssenteret før jeg leste at du selv foreslo det. Personlig prøver jeg ikke å snakke for mye til jentene i styrkeavdeling. Det er såpass få der at vi trenger de som er der, men snakk til de så er jeg sikker på at du får kontakt med noen Edit: Forresten, du høres awesome ut. Tror ikke jeg ville bekymret meg for mye. Bare pass på at du møter folk i løpet av dagene så går det seg til. Endret 20. januar 2012 av Dreaming
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Okey, da tror jeg at jeg skal tørre å erobre senteret litt senere på dagen. Men er ikke folk litt opptatt med seg selv egentlig da? Jeg vet selv at jeg liker å skru musikken på fullt og konsentrere meg om treningen.
Gjest Regza Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Det høres ut som du egentlig har sett for deg hele fremtiden din og leter etter noen som passer inn i den perfekte rammen din. Om gutta får nyss om dette, så springer de vel andre veien? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Ja, jeg er nok veldig på dette med stabilt og trygt liv (kjedelig synes noen sikkert). Men perfekt ramme? Høres det virkelig slik ut? Kanskje fordi jeg ønsker det motsatte av den skakke rammen jeg har hatt til nå. Ingen som har løpt fra meg ennå heldigvis, sånn bortsett fra på nettet. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Minimer kravlisten din. Du er alt for spesifikk i kravene. Drømmemannen er sjelden den du tror det skal være. 1
Dreaming Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Kravstor? Stryker man barn og jobbturnus finnes det nesten 13 på dusinet. 1
lys Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Personlig prøver jeg ikke å snakke for mye til jentene i styrkeavdeling. Det er såpass få der at vi trenger de som er der, men snakk til de så er jeg sikker på at du får kontakt med noen Why? Redd for å skremme de bort? Og jeg som har begynt å våge meg bort til styrkeavdelingen i håp om at en kjekking skulle finne på å snakke til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 ser ut som du bør lete blandt håndverkere, som kanskje kommer fra bygda. Det er mange av dem som reiser til større byer for å få jobb f. eks.
Reaper Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Jeg vil ha en norsk kar som jobber hardt, gjerne i ordning med x-antall uker på og av (ikke særs uvanlig her jeg bor selv om jeg aldri finner de single). En som holder seg i form. Liker rock og litt gaming. En som har lyst til å gifte seg og leve tilsynelatende a4 med barn og hus på landet. Alder på 24-30. En grepa kar som ser når kanskje forholdet skranter, og deltar aktivt med meg i å ta tak i problemet. En som klarer å ta frem gressklipperen når det trengs. Gjerne en som har interesse for mekanikk. De jeg møter er rebeller, lat, "technofreaks", veldig overfladiske eller det som verre er. På nettdating skremmer jeg bare bort de jeg vil ha siden jeg er håpløs på å ordlegge meg. Spør jeg de med på date etter 2 mailer blir de livredd. Måtte bare blåse ut litt siden jeg ikke har peiling på hvor jeg skal se etter en slik kar. På treningsstudioet kanskje? Er der som regel kun når det er ingen/lite folk.. Herregud så mange krav. Du fortjener å være single for resten av livet.
solch Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 På treningsstudio! Hver der enten i rushtiden, eller sent på kvelden når der er lite folk. Det er iallefall da kjekkasene her kommer frem. Og de er som regel mellom 24 og 34. Og de på 34 er også litt av noen lekkerbisker. De på 50+ også! Nomnom! Og de er røffe, tøffe og snille. Men så er det viktig å ikke være alt for kravstor, da er det ikke rart man ikke finner seg en mann
Dreaming Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Why? Redd for å skremme de bort? Og jeg som har begynt å våge meg bort til styrkeavdelingen i håp om at en kjekking skulle finne på å snakke til meg. Man må nesten ta utgangspunkt i at det få som er der inne er der for å trene. Om så er tilfelle holder det om alle skal se, tror det kan bli i overkant mye om alle skal prate også... På treningsstudio! Hver der enten i rushtiden, eller sent på kvelden når der er lite folk. Det er iallefall da kjekkasene her kommer frem. Og de er som regel mellom 24 og 34. Og de på 34 er også litt av noen lekkerbisker. De på 50+ også! Nomnom! Og de er røffe, tøffe og snille. Men så er det viktig å ikke være alt for kravstor, da er det ikke rart man ikke finner seg en mann Kjekkasen trener 7-8 i ukedagene, 3 på lørdag, og 1 på søndag Endret 22. januar 2012 av Dreaming
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Herregud så mange krav. Du fortjener å være single for resten av livet. Hah, jo takk du. Etter et par lange forhold har jeg funnet ut hva jeg ser etter. Klarer ikke karen å arbeide, snakke og like et a4 liv så forblir jeg singel med glede. Resten er ikke krav, men ønsker. Var på studioet litt senere på dagen, et par kjekkaser ja. Får se om jeg ser ihvertfall den ene flere ganger! 1
sweetheart87 Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 da bør du treffe broren min... han får heller ikke tak i kvinner og lurer på det samme som deg :gjeiper:
solch Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Kjekkasen trener 7-8 i ukedagene, 3 på lørdag, og 1 på søndag Ja, sant for på lørdag og søndag stenger de kl 17:00 her. Kjekkasene er her mellom 18:30 og 21:00 på hverdager. Stenger kl 22. fra 16:30 - 19:00 er største trenings rushet her, og da er her alt mulig av folk og trener, dermed noe for alle Endret 23. januar 2012 av solch 1
Gjest Bandit Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Når jeg trener, så trener jeg. Da blir jeg bare kort, småirritert og lite medgjørlig om noen skulle komme bort for å flørte. Tar du det sånn tilfeldig når vi er utenfor treningsstudioet en gang, synes jeg derimot det er veldig flatterende og morsomt. Bare et lite tips. For meg fungerer flørten egentlig best i dagligvarebutikker.
MrSmith Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 Mitt tips er å være på treningsstudio utenom det vanlige rushet. Det er da selvstendig tenkende mennesker trener, og de er det ikke vanskelig å komme i kontakt med, de sørger også for at du ikke driter deg ut, uansett hvordan du prøver å tilnærme deg.
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Slutt og tenke så skrekkelig på hva du MÅ ha. Dette skremmer livskiten av menn. Selv om det bare er ønsker. Det at du tenker på arbeidsprosent når i forhold kan fort høres veldig krevende ut, slik jeg leser det. Ikke sjekk folk når de trener. Jeg trener når jeg trener. Dersom du er helt superkeen på å treffe en NÅ, så tenk utenfor boksen. Heng på Biltema og Clahs'ern om så skal være. Få deg en hobby. Studer på deltid. Ta kontakt med han du var forelska i som fjortis på FB... Men i hovedsak er mitt råd å gjøre og leve livet ditt slik du vil ha det med bare deg. Altså ha et fullkomment liv alene, så dukker han ofte opp, gitt.... Endret 23. januar 2012 av KateW
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Oi oi oi! At du sliter med å finne en mann skjønner ikke jeg Er en til deg her, men han nekter å bo på Vestlandet
Pene sko... Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Det høres ut som du egentlig har sett for deg hele fremtiden din og leter etter noen som passer inn i den perfekte rammen din. Om gutta får nyss om dette, så springer de vel andre veien? Jeg hadde ikke sprunget, for jeg er i grunnen ute etter det samme selv. Et trygt og stabilt a4-forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå