Gå til innhold

Hva syns dere om artisten Pitbull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker musikken hans, men jeg syns denne mannen er bare kvalm:

http://www.pitbullmusic.com/us/galleries

Og det verste er at han har sikkert tonnevis med desperate jenter etter seg. Hvorfor kan ikke jenter være litt kresne? Gå litt mer etter utseende og personlighet, ikke bare pga kjendisstatus og penger. Kan godt være han har en flott personlighet, hva vet jeg, men hadde aldri orket å hatt meg med denne fyren :spy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikk? Han pleier da stort sett bare å mumle noen setninger, resten er fengende melodier.

Og ja, han er forferdelig ekkel etter min smak, fatter ikke hvordan noen kan føle seg tiltrukket av det der..

• Liker 3
Skrevet

Han er selve definisjonen på "brækkækkel".

Jeg skvatt faktisk litt første gang jeg så ham, for jeg trodde ikke det gikk an å være så ... ekkel.

Musikken er jævlig den og, for øvrig.

• Liker 4
Skrevet

Hvem?

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker musikken men mannen er ekkel han..

Skrevet

Og det verste er at han har sikkert tonnevis med desperate jenter etter seg. Hvorfor kan ikke jenter være litt kresne? Gå litt mer etter utseende og personlighet, ikke bare pga kjendisstatus og penger. Kan godt være han har en flott personlighet, hva vet jeg, men hadde aldri orket å hatt meg med denne fyren :spy:

Du gjetter at han sikkert har tonnevis av desperate jenter etter seg og lurer på hvorfor jentene vil ha ham? Du vet jo ikke engang at han har det.... Og siden du ikke vet noe om personligheten hans, så skjønner jeg ikke hvorfor du er så uforstående til at noen kan like ham. Det er forøvrig ganske mange menn jeg ikke har lyst til å ha meg med her i verden. Men tror ikke jeg gidder å begynne å ramse de opp. Heldigvis ser det ut til at det er andre damer som har lyst på de mennene jeg ikke vil ha. Er ikke det flott?!

Jeg aner forøvrig ikek hvem Pitbull er, og har heller ikke noe ønske om å ligge med ham. :kgbaby:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ekkel i utseende eller personlighet? :klo:

Det er mumling på utydelig engelsk synes jeg. Også må han gjøre stemmen så "hes" og det kan ikke jeg fordra. Liker ikke at de tror at stemmen er sexy på den måten.

Og for å ikke glemme

Hør 00:24

edit: og 0:39

Endret av Ibanez
  • Liker 1
Skrevet

....ikke uten grunn han omtales som 'Shitbull' også.

Musikken er helt forferdelig, mildt sagt.

Gjest Elissima
Skrevet

....ikke uten grunn han omtales som 'Shitbull' også.

Musikken er helt forferdelig, mildt sagt.

Jeg liker musikken hans jeg :) Men virker som han tror han er så kul. Mulig det bare er en del av imaget hans, men jeg ser for meg han som en sånn typisk strandcasanova... i grønn liten speedo og langt gullkjede. "Hola señorita, I know you want me!" Grøss.

Skrevet

Jeg liker musikken hans jeg :) Men virker som han tror han er så kul. Mulig det bare er en del av imaget hans, men jeg ser for meg han som en sånn typisk strandcasanova... i grønn liten speedo og langt gullkjede. "Hola señorita, I know you want me!" Grøss.

:skratte:

Skrevet

Ja, det er fordi at han er en internasjonal kjendis :) Syntes ikke at han er tiltrekkende selv, men for mange jenter er kjendsier uimotståelige bare fordi de er kjendiser.

Skrevet

Tuller dere?! Han er jo genial! Nesten alle sangene hans har vært hitsanger i flere uker over hele verden. Ja, jeg syns rappingen og mumlingen er forferdelig, men mannen kan fengende musikk!

Se på denne:

Den er så morsomt :D

• Liker 2
Skrevet

Har egentlig ingen ting i mot Pitbull, kjenner han jo ikke personlig så litt vanskelig å uttale seg om sånt. Men basert på det man ser, så oppfører han jo seg som de fleste andre kjendisgutter. Han drar damer pga statusen sin, ikke nødvendigvis for noe som helst annet! Fyren er vel glad i damer da, og med den statusen han har kan han utnytte det til det fulle:) Det tror jeg de fleste ville ha gjort..

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Han ser da virkelig helt ordinært ut :klo: selv om han godt kunne ha avskaffet det forsøket på skjegg spør du meg. Jeg har sett gutter helt uten kjendisstatus, med vesentlig verre utseende, få seg noe så jeg ser virkelig ikke problemet.

Personligheten hans vet jeg forøvrig null om, kanskje er han en søt, hyggelig og sjenert fyr bak "personàen" (eller hvordan det skrives) :fnise:

Hva musikken angår har jeg hørt særdeles lite, men det jeg har hørt har vel stort sett vært fengende, selv om han neppe kommer til å bli min favorittartist i nærmeste framtid.

Edit: Etter å ha sett en video vil jeg påstå at han er akkurat nok harry "to pull it off" :fnise:

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Jeg liker sangene han har med andre, siden de er ofte fengende, men kunne godt tenkt meg at de droppet hans del av sangen.. Ikke helt min type, nei.

Skrevet

Ekkel, men jeg digger musikken hans:D Liker nesten alle sangene, høy partyfaktor! Spiller mye av dem på utestedet mitt:) Får alltid mye kok på gulvet da *gosh, høres ut som Dj Dan nå :fnise: *

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Drittmusikk, utseendet på fyren bryr jeg meg ikke noe om. Det som er flaut er at Pitbull og resten av gjengen topper listene på Spotify etc, ikke at han får fine damer.

• Liker 1
Skrevet

Synes han har skikkelig kul musikk jeg!! Selv om fyren ikke er min type i det hele tatt så er det faktisk deilig å se en mann av hans "kaliber" at han SMILER og LER i musikkvideoene :). Ofte så er disse guttene så kjepphøye og morske som for all del IKKE må smile, men han gjør det og det synes jeg er flott!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...