Capricorn Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Før de nye endringene kom hadde jeg lister over vennene mine på FB. Nå finner jeg de ikke igjen eller instillingene jeg lager listene i. Noen som vet det? 1
Sulosi Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Det lurer jeg og på. Jeg finner de på hovedoversikten men ellers er de som sunket i jorden
Capricorn Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2012 Det lurer jeg og på. Jeg finner de på hovedoversikten men ellers er de som sunket i jorden Leser på hjelpesidene nå, men der står det bare forklaring på hva det er ikke hvordan man gjør det. Savner den lista hvor jeg kan se hvem som er i hvilken liste og der jeg kan flytte og legge til folk i lister. Lese litt til....
Capricorn Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2012 Fant det! Tror jeg...... Helt til venstre er det en "mer-knapp" over chatten. Trykk på den og da får man opp lister. Ikke helt den jeg håpet å finne, men..... Jeg prøver der
Sulosi Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Flott, prøver det jeg og ) Kanskje jeg kan se litt mere til folk, ikke bare de 15 samme ommat og ommat.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 I menyen på venstre side så har jeg en overskrift som heter lists. trykk på den, så kommer alle vennelistene opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå