Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #1 Skrevet 1. januar 2004 Jeg har funnet ut at jeg trenger et praktisk smykkeskrin. Nå har jeg alle smykker i slike små esker fra gullsmeden og systemet mitt er så uoversiktlig at jeg ikke gidder å bruke så mye forskjellig. Jeg trenger altså et oversiktlig smykkeskrin. Jeg ser for meg noe med mange smårum/skuffer. Jeg lurer derfor på om noen av dere vet om noen bra smykkeskrin og hvor jeg kan få kjøpt det Jeg bor i Oslo. Hvordan oppbevarer dere forresten smykkene deres?
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #2 Skrevet 1. januar 2004 og hva med oss som har svære naglearmband/halsband og metallkjettinger osv? hvor skal vi bevare disse de er jo så digre :/
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 #3 Skrevet 1. januar 2004 Jeg har, etter å ha ønsket meg det til flere bursdager, juler - og etterlyst det her inne, fått meg et smykkeskrin. Kjøpt i en vanlig gullsmed. Endelig skal det bli orden på alt stæsjet jeg altdri bruker fordi jeg ligger i små hauger rundt omkring!
Mrs. B Skrevet 2. januar 2004 #4 Skrevet 2. januar 2004 Ellers har butikker som Europris og Nille ofte ganske fine smykkeskrin til en fin pris.
Livets datter Skrevet 2. januar 2004 #5 Skrevet 2. januar 2004 og hva med oss som har svære naglearmband/halsband og metallkjettinger osv? hvor skal vi bevare disse de er jo så digre :/ Vil ikke akkurat kalle det smykker, da...
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #6 Skrevet 2. januar 2004 Alle de smykkeskrinene jeg har sett blir altfor små til alle juvelene mine.... Når jeg først skal kjøpe et, vil jeg kjøpe noe som får plass til alt....
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Ellers har butikker som Europris og Nille ofte ganske fine smykkeskrin til en fin pris. Nja, jeg har lettoglettoglettoglett - de eneste jeg fant var en liten boks på Nille som akkurat såvidt rommet bunadssølvet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå