Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Hvordan mascara bruker dere?

Jeg har nylig kjøpt YSL Shocking, og det er den beste jeg har hatt til nå. MEN jeg plages med at vippene rett og slett blir alt for lange uansett om jeg bare legger et strøk. De blir veldig edderkoppaktig, og jeg vil ikke ha de sånn.

Noen tips utenom å slutte med mascara? Det er nemlig uaktuelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mascara bruker dere?

Jeg har nylig kjøpt YSL Shocking, og det er den beste jeg har hatt til nå. MEN jeg plages med at vippene rett og slett blir alt for lange uansett om jeg bare legger et strøk. De blir veldig edderkoppaktig, og jeg vil ikke ha de sånn.

Noen tips utenom å slutte med mascara? Det er nemlig uaktuelt!

Jeg har veldig lange vipper, og fokuserer på å finne en med volum - lengden er litt vanskelig å gjøre noe med, men hvis jeg får volum blir proporsjonene annerledes og det ser ikke ut som spider-lashes. Har brukt collection 2000 pump up the volume i et halvt år nå, er fantastisk og koster bare £3 :P er tilgjengelig på nett

Skrevet

Hvis jeg bruker mascara som gir lenge kjenner jeg vippene mine om jeg myser, og jeg kan også se vippene mine om jeg ser på skrå oppover så har ganske lange vipper. jeg bruker også en volummascara, men varierer mellom flere, blandt annet Maxfactor 2000 Calorie og Maybelline The Colossal. Jeg pleier å gre igjennom vippene med en ren mascarakost og føler da at litt av mascaraen "detter" av slik at det ser litt mer naturlig ut(håper det ga mening).

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg har veldig lange vipper, og fokuserer på å finne en med volum - lengden er litt vanskelig å gjøre noe med, men hvis jeg får volum blir proporsjonene annerledes og det ser ikke ut som spider-lashes. Har brukt collection 2000 pump up the volume i et halvt år nå, er fantastisk og koster bare £3 :P er tilgjengelig på nett

Takk for tips. Skal prøves. :)

Skrevet

Jeg har bambi-vipper og jeg er blitt helt frelst av Helena Rubinstein sine mascaraer, spesielt "lash queen, sexy blacks", og "lash queen, feline blacks". Disse gir meg ikke edderkoppvipper som alle billigmascaraene gjør, men bra med volum og vippene klistrer seg ikke sammen:) Også fornøyd med Dior-extreme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...