Gå til innhold

"strippesjokket" på 4-stjerners middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men kom over dette klippet av burlesque-sekvensen på 4-stjerners middag. Og jeg ble litt.. paff.

Nå har jeg som sagt bare sett dette klippet, men.. er det meningen at det skal se sånn ut?

Altså.. jeg så jo en del burlesque-elementer, men jeg synes det var forferdelig dårlig! Usynkront og rotete, av og til så det ut som om de bare stod der og rota før de plutselig kasta seg rundt i en merkelig stilling. Det så jo nesten ut som en tulledans fra en eller annen skolerevy! Og ja, jeg er klar over at det er et cabaret-preg over burlesque.

Er det noen her som kan fortelle meg om det er sånn burlesque skal se ut? For jeg har sett langt mer sensuelle og gjennomførte "versjoner"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var jo bare klønete, tror nesten det må være noe av det mest talentløse jeg har sett. Til og med jeg kunne gjort det bedre, og jeg er ikke mye sensuell. Og hva i alle dager var det med puppedissingen?

Skrevet

:skratte:

Kanskje de kom fra et vikarbyrå? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Herregud så elendig.

Men hvem var det som vant denne uka?

Skrevet

Jøss. Mia har en tacky smak hvis dette var morsom underholdning.

• Liker 1
Skrevet

Vikarbyrå! Der tror jeg vi fant løsningen! :rulle:

Den puppedissingen så jo bare vond ut. :snurt:

Og jeg vet dessverre ikke hvem som vant da jeg ikke følger med på programmet (spesielt ikke når Mia Gundersen er med...).

TS

• Liker 1
Skrevet

Dem hadde lurt meg!

Gjest just words
Skrevet

Av og til er det faktisk kjekt å se at ikke ting må være 100% perfekt hele tiden. Og nå tror jeg ikke poenget var at det skulle skape en kåthets stemning, men at det skulle være underholdene, og ikke minst at folk bydde litt på seg selv. At burlesque sekvensen ikke var perfekt utført gjorde det bare bedre i mine øyne. Digget disse 4 i denne uken spesielt Steinjo og mia.

Selvsagt har jeg sitt bedre utført dans en dette, men på en 4 stjerners middag så var det mer enn godt nok for meg. Om man vil se mer perfekte bevegelser så får en ta seg en tur på et show da.

• Liker 1
Skrevet

Herregud så elendig.

Men hvem var det som vant denne uka?

Mia vant.

• Liker 1
Skrevet

Av og til er det faktisk kjekt å se at ikke ting må være 100% perfekt hele tiden. Og nå tror jeg ikke poenget var at det skulle skape en kåthets stemning, men at det skulle være underholdene, og ikke minst at folk bydde litt på seg selv. At burlesque sekvensen ikke var perfekt utført gjorde det bare bedre i mine øyne. Digget disse 4 i denne uken spesielt Steinjo og mia.

Selvsagt har jeg sitt bedre utført dans en dette, men på en 4 stjerners middag så var det mer enn godt nok for meg. Om man vil se mer perfekte bevegelser så får en ta seg en tur på et show da.

Men dette var jo et show, jentene kom fra bulesque-gruppen Tropical Midnight, en profesjonell dansegruppe. Og det er fullt mulig å lage et morsomt og underholdende burlesque-show som egner seg for 4-stjerners middag uten å skape "kåthets stemning".

Poenget mitt var at dette showet var utrolig rotete, uorganisert og uprofft i forhold til det jeg har sett av andre grupper, og jeg begynte å lure litt på om dette var standarden for norsk burlesque. Basert på reaksjonene jeg har fått så er det nok heldigvis ikke det.

Og det du skriver om "perfekt"; det finnes jo en mellomting mellom perfekt og dårlig.

TS

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Nei det er ikke typisk for norsk bulesque. Og et "show" på 5 minutter er for meg heller ikke bulesque når en tenker på hvordann showene er lagt opp. Men jeg synes ikke det var dårlig, smaken er vel som baken da antar jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...