AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har ikke råd til vekter, så jeg lurer på om jeg kan bruke en ryggsekk med bøker til å ha på ryggen når jeg trener rumpe og ben? Eller har noen andre forslag til hva jeg kan bruke, som gir nok tyngde? Fylle bruflasker meg steiner, vil det fungere f.eks? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Lurer på det med ryggsekken fordi jeg ikke har lyst til å få skader, og jeg vet ikke hvordan det er med det hvis man trener med noe tungt på ryggen.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Det går sikkert kjempebra m sekk ved vekter! Brusflasker m brus eller sand/ stein fungerer også bra! Vet at de som bl.a trener til polturer osv bruker å ha tau gfestet rundt livet med bildekk hengende etter.
Fjellreven Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg bruker ofte sekk eller vest ved vekt. Fungerer veldig bra, men pass på at du ikke overbelaster knær og ankler. Lett å få vridning om du skulle gjøre noen øvelser litt raskt. Og prøv å få vekta nærmest mulig ryggsøylen, det blir mere stabilt. Endret 20. januar 2012 av Fjellreven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå