Gjest "gjest" Skrevet 22. januar 2012 #81 Skrevet 22. januar 2012 Bhatti kan bare forsvinne. PST har en jobb å gjøre her.
sebastianen Skrevet 22. januar 2012 #82 Skrevet 22. januar 2012 Bhatti kan bare forsvinne. PST har en jobb å gjøre her. Hadde jo vært greit det, men han er norsk statsborger , så vi må nok trekkes med ham . Men vi kan argumentere mot ham, si ifra hvorfor vi ikke vil ha sharia , og ikke la det bli en rasismesak . Det å kjempe imot innførsel av sharia er ikke rasisme .
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #83 Skrevet 22. januar 2012 Nei leser ikke aviser og ser ikke nyheter:p Så kanskje ikke så rart jeg ikke veit hvem det er med andre ord.. Avisene har kommet med ett nytt konsept de siste årene, de såkalte nettavisene! (Jupp, aldeles gratis nyheter direkte i nettleseren) 3
Phaedra Skrevet 22. januar 2012 #84 Skrevet 22. januar 2012 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Phaedra,mod
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #85 Skrevet 22. januar 2012 Gjesp og gjespetisgjesp. Noen holde ren appell foran stortinget og er omtrent like direkte som slike appeller gjerne er. Han kommenterer Norges krigføring i Afghanistan og da må man bruke ett og annet sterkt ord. Det han sa var trolig sant! For ikke å snakke om den überkjedelige informasjonsvideoen gruppa hans ga ut før seansen. Heldigvis hadde de livet opp med noen flotte bilder av stasministeren og krompen, så man ikke risikerte å sovne.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #86 Skrevet 22. januar 2012 Dette handler neppe om kun Bhatti. Nå er del vel slik at mange etniske norske damer liker muslimer da og ikke ser at de dermed aksepterer den holdningen som Islam har overfor kvinner. Altså oppfatter nok mange norske damer som naive og lettlurte. Det er jo rart at mange kvinner klager over sine norske menn som ikke tar oppvasken her de lever i et samfunn der det er full likestilling, mens muslimske menn som overhodet ikke har respekt for kvinner, ei heller i Islam og der kvinner heller ikke blir akspetert i samfunnet blir sett på som idealmannen. Snakk for deg selv. I min omgangskrets (flertallet er kvinner) er vi svært bevisste på nettopp dette. Vi er også bevisste på kvinnesyn blant norske menn. Regelen er; liker vi ikke kvinnesynet ditt, ligger vi ikke med deg. De damene du sikter til er nok av den sorten som ikke har så mye å velge i, og dermed tar til takke med det de får. Syns ikke man skal anse det som et tap. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2012 #87 Skrevet 22. januar 2012 Snakk for deg selv. I min omgangskrets (flertallet er kvinner) er vi svært bevisste på nettopp dette. Vi er også bevisste på kvinnesyn blant norske menn. Regelen er; liker vi ikke kvinnesynet ditt, ligger vi ikke med deg. De damene du sikter til er nok av den sorten som ikke har så mye å velge i, og dermed tar til takke med det de får. Syns ikke man skal anse det som et tap. Til å ha så god menneskekunnskap så var det merkelig at du ikke skjønte at jeg var kvinne og ikke lesbisk! Men det var vel heller ikke noe annet jeg sa enn det du skrev..
Phaedra Skrevet 22. januar 2012 #88 Skrevet 22. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Se reglene våre for definisjoner av hva vi rydder etter, evntl. send meg en PM. Phaedra,mod
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2012 #89 Skrevet 23. januar 2012 Gjesp og gjespetisgjesp. Noen holde ren appell foran stortinget og er omtrent like direkte som slike appeller gjerne er. Han kommenterer Norges krigføring i Afghanistan og da må man bruke ett og annet sterkt ord. Det han sa var trolig sant! Han puffer til side en VG fotograf som er litt nærgående og dermed har dusteblekka fire sider med katastrofeoppslag. Og her på kvinneguiden konkurrerer de vanlige Frepperne om å hyle i kor om at snart er det borgerkrig og i Dagbladet sutrer Siv Jensen i vei om hvor slemme alle innvandrere er mot henne... Som sagt gjespetigjesp. Kan ikke noe nytt skje i nyhetsbildet snart ?? Kan ikke du og Bhatti flytte tilbake til et av disse muslimske landene der dere har sympatiene og røttene deres da? Hvorfor er det så tvingende nødvendig for dere å bli her i Norge? Men, neida, det er så lettvint å være her i fæle Norge. Da får dere alt servert på gullfat, og kan bråke og herje så mye dere ønsker uten at noen løfter en finger mot dere. Gjespetigjesp. Enn så lenge.. 3
waco Skrevet 24. januar 2012 #90 Skrevet 24. januar 2012 For meg må befolkningen i afghanistan innsette hvem pokker de vil. Men da får de la være å trakkasere sin egen befolkning så de flykter til europa hele tiden . De får prøve å gjøre det levelig. Tror du at bare det er fred så blir det bra å leve i afghanistan ? Med Taliban som besluttningstakere ? Taliban klarte og skape fred i afghanistan og de fikk stanset opiumsproduksjonen. At de har egne løsninger med kvinner er en selvfølge fordi de har en masse rettningslinjer for menn også. Forresten er saudia-arabia mer ekstrem enn taliban, men fordi saudiene er våre allierte er de også våre venner. 1
sebastianen Skrevet 24. januar 2012 #91 Skrevet 24. januar 2012 Taliban klarte og skape fred i afghanistan og de fikk stanset opiumsproduksjonen. At de har egne løsninger med kvinner er en selvfølge fordi de har en masse rettningslinjer for menn også. Forresten er saudia-arabia mer ekstrem enn taliban, men fordi saudiene er våre allierte er de også våre venner. saudierene er ikke mine venner . "egne løsninger med kvinner" , det var vel en underdrivelse eller ? Jeg har ingen tro på et sharia basert samfunn, jeg tror på demokrati og menneskerettigheter . 1
waco Skrevet 24. januar 2012 #92 Skrevet 24. januar 2012 Så vi burde bombe saudi arabia for skape demokrati og stemmerett for kvinner? Forresten bomber man ikke land for og skape demokrati og menneskerettigheter, det skjer det motsatte. Greit nok at amerikanerne ville hevne 9/11, men nå viste det seg jo at binladen var skjult i pakistan og hadde nok flyktet afghanistan lenge før bombingene startet høsten 2001. Hvorfor ikke bombe saudi arabia som straff for at kaprerne var saudi arabere? Eller pakistan for og holde vesten for narr og skjule binladen?
sebastianen Skrevet 24. januar 2012 #93 Skrevet 24. januar 2012 Så vi burde bombe saudi arabia for skape demokrati og stemmerett for kvinner? Forresten bomber man ikke land for og skape demokrati og menneskerettigheter, det skjer det motsatte. Greit nok at amerikanerne ville hevne 9/11, men nå viste det seg jo at binladen var skjult i pakistan og hadde nok flyktet afghanistan lenge før bombingene startet høsten 2001. Hvorfor ikke bombe saudi arabia som straff for at kaprerne var saudi arabere? Eller pakistan for og holde vesten for narr og skjule binladen? Jeg er ikke for å bombe noen land, men det må vel gå ann å være kritisk til deres styresett selv om man ikke kan gjøre noe med det . Jeg tror forandring må komme nedenfra , fra folket , dersom det er islamisme de vil ha , så la dem det .
Phaedra Skrevet 24. januar 2012 #94 Skrevet 24. januar 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Phaedra,mod
Lutetium 71 Skrevet 25. januar 2012 #95 Skrevet 25. januar 2012 Taliban klarte og skape fred i afghanistan og de fikk stanset opiumsproduksjonen. At de har egne løsninger med kvinner er en selvfølge fordi de har en masse rettningslinjer for menn også. Forresten er saudia-arabia mer ekstrem enn taliban, men fordi saudiene er våre allierte er de også våre venner. Saudiene er i ett uheldig allianse med amerikanerne pga olje, men de er ikke venner med oss! Å bruke taliban mot opiumsproduksjonen fungerte nok, men det blir som å drepe verten for å kurere meslinger. Litt ekstremt.
waco Skrevet 25. januar 2012 #96 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er ikke for å bombe noen land, men det må vel gå ann å være kritisk til deres styresett selv om man ikke kan gjøre noe med det . Jeg tror forandring må komme nedenfra , fra folket , dersom det er islamisme de vil ha , så la dem det . Det er jo litt av grunn til at jeg mener de utenlandske nato isaf styrker burde reise fra afghanistan. La de afghanerne selv bestemme hva slags styre de ønsker seg. Alle landene omkring ønsker jo krig i afghanistan, - pakistan vil styre i kabul, men det vil ikke india som trenger afghanistan som en buffer mot pakistan, og usa som er alliert med pakistan, men også må være venner med india som en buffer mot kina...
waco Skrevet 25. januar 2012 #97 Skrevet 25. januar 2012 Saudiene er i ett uheldig allianse med amerikanerne pga olje, men de er ikke venner med oss! Å bruke taliban mot opiumsproduksjonen fungerte nok, men det blir som å drepe verten for å kurere meslinger. Litt ekstremt. jeg mener bare at taliban har fått økt oppsluktning og ikke mindre siden invasjonen i 2001. Operation endurering freedom afghanistan eller hva invasjonen het for noe. 1
Tordenskjold Skrevet 27. januar 2015 #98 Skrevet 27. januar 2015 Problemet med Bhatti er jo at han har blitt trent som terrorist av Al-Quadia i Pakistan, å kan vende tilbake til Norge som sivil. Å har derfor det norske lovsystemet i ryggen, han burde ha blitt behandlet som en krigsfange.
I Grosny Skrevet 27. januar 2015 #99 Skrevet 27. januar 2015 (endret) slettet, jeg har skrevet i tråden før. Endret 27. januar 2015 av I Grosny
Gjest Badabing Skrevet 27. januar 2015 #100 Skrevet 27. januar 2015 Problemet med Bhatti er jo at han har blitt trent som terrorist av Al-Quadia i Pakistan, å kan vende tilbake til Norge som sivil. Å har derfor det norske lovsystemet i ryggen, han burde ha blitt behandlet som en krigsfange. Rakk han å bli noe særlig trent? Jeg trodde ISI rakk å få fengslet ham ganske kjapt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå